Zawór BOV - proszę o pomoc w wyborze :)

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » czw cze 25, 2009 09:16

No to bedzie ciezki orzech do zgryzienia. Tak czy siak trzeba bedzie cos kupic.

PS. Jak wyregulowac taki zawor i jakie to ma znaczenie i wplywa na prace silnika , etc.

SOFT-HARD.

Jakies wskazowki. ? I jeszcze jedno jak go dobrze zamontowac ? czy ma ktos jakies fotki jak to prawidlowo powinno byc zamontowane ?



krzysiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 09, 2008 00:28
Lokalizacja: gorzow wielkopolski

Post autor: krzysiek24 » czw cze 25, 2009 11:02

hunterek, kolego polecam forge motorsport,widzialem gdzies na necie w pl sa!!!ja mam takiego i szczerze mowiac sprawuje sie dobrze!!!mam go juz ponad rok i nic sie nie dzieje nie trzeba nic przerabiac wpinasz zamiast org DV p&p jak chcesz to filmik ci zrobie i przesle jak syczy :green_fuck: :grin: pozdro
Jesli ktos chce to mam taki zawor pro perfect do sprzedania miale go morze 2 tyg,czyli prawie nowka!!zmienilem na forge!!!
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 11:04 przez krzysiek24, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw cze 25, 2009 12:44

a ja pisalem to juz chyba ze 100 razy i napisze jeszcze raz!! wszystkie blow off to kupa !!! zawor upustowy jak sama nazwa wskazuje upuszcza cisnienie , ktore po kazdej zmienie biegu turbo na nowo musi nadmuchac... po co to komu ?? dla fajnego glosu ?? mocy wam to nie doda napewno !! a nawet na bardzo mocnym programie poradzi sobie spokojnie ori dv


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » czw lip 02, 2009 15:09

Niestety troche się z tobą nie zgodzę kolego Rafalek bo po dużych modach seryjny zaworek ma już nieraz trochę problemu i przy większych ciśnieniach może występować samoczynne upuszczanie, czemu mają zapobiec właśnie blow-off, oczywiście odpowiednio dobrane nie jakieś tam szity za 200-300zł z allegro a ładny dźwięk to (upragniony) efekt uboczny, wszystko to jest robione w trosce o łopatki naszej turbiny aczkolwiek w wielu przypadkach jak napisałeś wystarczy zawór fabryczny, wybór zależy od tego czy ktoś ma trochę niepotrzebnej kasy.



Awatar użytkownika
ven
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sty 04, 2008 17:42
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: ven » czw lip 02, 2009 15:53

bogus01 pisze:czemu mają zapobiec właśnie blow-off
a nie zamienniki seryjnego DV (diverter valve), czyli innymi słowy zaworek recyrkulacyjny, wytrzymujący duże ciśnienia, który nie jest BOVem?


150 PS / 1 L Club powered by CompSport

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » czw lip 02, 2009 17:16

No to kto mi teraz odpowie na pytanie: czy przy turbo K03 i 1-1,1 bar nie bedzie problemu z np. Forge SPLTR? Czy moze wsadzic 007?
Przyznam, ze zalezaloby mi na PSSS :helm:


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » pt lip 03, 2009 13:14

Bartek84, obecnie mam zalozony dolot na dlugiej rurce z kwasowki + stozek i jest bardzo podobny efekt do upuszczania powietrza i mi narazie starczy. Blow-off chyba dopiero zaloze po chipie jakiegos dobrego a nie chinskie badziewie :)



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » pt lip 03, 2009 14:44

Ano wlasnie... a ja juz po chipie jestem i nie mam zadnych dolotow... a chetnie bym posyczal :P
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 14:45 przez Bartek84, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » śr lip 08, 2009 12:49

Moze rewelacji nie widac na tym filmiku ale w rzeczywistosci robi wrazenie
[youtube][/youtube]

jak nakrece lepszy to sie podziele :_)



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » śr lip 08, 2009 14:42

No rzeczywiscie cos tam slychac...
Masz ori DV czy 007?


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » śr lip 08, 2009 14:45

Bartek84, nakrece nowy filmik to posluchasz jak to ladnie syczy i sie wkreca :) wszystko jest ORI :)



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » sob sie 22, 2009 19:26

No i dzie ten film? :P


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » wt sie 25, 2009 00:44

Bartek84, spoko bedzie , nie mam kiedy to ogarnac czyms co lepiej nakreci ;]



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » wt wrz 08, 2009 10:28

Założyłem BOV'a ProPerfekt Typ II i jest tak jak przed jego założeniem. Zero błędów, nic się silnik nie zalewa, nie spada z obrotów... i jestem mile zaskoczony z psssssss :D
Także zdecydowanie do 1.8T polecam (i nie tylko ja) ProPerfekt Typ II !!


Mk7 GTI Stage 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość