W punktach opisze co i jak w jakiej kolejności robiłem :
1) Poluzowałem koło i podniosłem tak samo spuściłem ręczny
2)Zdjołem koło , pokrywę od piasty i wyjołem szpilkę
3) odkręciłem nakrętkę i powoli zdjołem bęben
4) powyjmowałem łożyska oba , to większe jest jeszcze osadzone z tyłu na takiej gumowej podkładce która łatwo zdemontować .
5) nas zaczołem wybijać tzw, szklanki czyli to co oplata łożysko w środku
6) po wybiciu i wbiciu nowych założyłem grubo nasmarowane łożyska
7) potem tą gumową podkładkę

9) w odwrotniej kolejności niż przy rozbieraniu
10) najpierw nakrętka dokręcić na maxa i popuścić ją tak żeby bęben swobodnie się obracał i żeby nie było za ciasno ani za luźno .
11) potem tą nakładkę zabezpieczająca na nakrętke i wbiłem szpilke , nałożylem pokrywę i gotowe , nie żałowałem smaru ...
łożyska są stożkowate i wchodzą tą mniejszą stroną do środka bębna . Duże łożysko wychodzi na tyle bębna , a mniejsze zaraz po odkręceniu nakrętki , i oba są skierowane do siebie tymi węższymi stronami .




MAŁY SCHEMAT :
