EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw sie 13, 2009 21:37

na ta sruba przyspawaj wieksza nakretke jak masz miejsce
A jakbym splina nabił w tą śrubę????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » ndz sie 16, 2009 15:06

Witam, jestem świeżo po czyszczeniu kolektora i chciałbym zaślepić EGR, czy jak zastosuje blache aluminiową około 1,5mm to się pod wpływem temperatury nie przepali?

A jeżeli już jaka była by najlepsza?


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz sie 16, 2009 16:28

1,5mm to kawał blachy bez obaw, jakiej byś nie dał to będzie dobra skoro ma 1,5 mm


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » ndz sie 16, 2009 18:04

mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? Obrazek


jaru

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz sie 16, 2009 19:52

mr_jaru pisze:mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? [url=http://images38.fotosik.pl/177/7ce73b85d3a6bb65m.jpg]Obrazek[/URL]
Malo widac, ale przypuszczam, ze to bez znaczenia. W obu pokazanych przez Ciebie miejscach zaslepka spelni swoją funkcje.



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » ndz sie 16, 2009 20:16

czyli bez znaczenia czy przed wejsciem do egr czy przy wyjsciu egr do kolektora wydechowego? (jak klikniesz w obrazek to sie powiekszy :grin: )
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 20:16 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.


jaru

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn sie 17, 2009 00:41

Zupelnie bez znaczenia. Wazne zeby byla przed wejsciem do kolektora ssacego



Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » pn sie 17, 2009 16:06

mr_jaru pisze:czyli bez znaczenia czy przed wejsciem do egr czy przy wyjsciu egr do kolektora wydechowego? (jak klikniesz w obrazek to sie powiekszy :grin: )
Załóż z obu stron będzie najbezpieczniej.


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
MrKristopH
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 19:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: MrKristopH » pn sie 17, 2009 16:53

mr_jaru pisze:mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? [url=http://images38.fotosik.pl/177/7ce73b85d3a6bb65m.jpg]Obrazek[/URL]
Możemy! Jedną z zaślepek załóż tutaj.Obrazek
A czy zakładać drugą? Zależy co zamierzasz zrobić z zaworem EGR. Ja odpiąłem z niego podciśnienie a rurki i chłodnicę spalin wyrzuciłem. Czysty zawór EGR Obrazek powinien dobrze zamykać dolot spalin.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw sie 20, 2009 10:48

Zaślepiłem EGR i wyczyściłem kolektor,ale żadnej różnicy nie zauważyłem u siebie akurat...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob sie 22, 2009 13:04

Byku21, jak poradziles sobie z ta sruba?

W moim przypadku 5 poszlo ladnie, a jedna na wysokosci weza ktory wychodzi z turbiny prawie ze sie ukrecila. Nabicie koncowki imbusowej mlotkiem raczej nic nie daje bo czuje ze sruba zamiast odkrecac sie to obkreca leb :crazy:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob sie 22, 2009 13:34

Najpierw nabijałem splina 8,ale jak okazało się że jednak obrabia się to wziąłem klucz 45 gwiazdkę i poszła...Śrubę masz tak zapieczoną????A pukałeś młotkiem najpierw w nią???


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz sie 23, 2009 15:49

TEz uzywalem T45 i ni chuchu. Bede jeszcze kombinowal, moze pojdzie. Jakies dojscie z migomatem by tam bylo na ewentualne ratowanie.

[ Dodano: 23 Sie 2009 15:39 ]
Udalo sie. Nabilem mlotkiem koncowke imbusowa pod klucz grzechotkowy. Oblepilem leb sruby i koncowke klejem super patex fix, przez noc zaschlo. Dolozylem grzechotke, na raczke grzechotki przedluzke z metalowej rury i mocnym energicznym szarpnieciem truu i poszlo.

Teraz mam takie pytanie.
Od puszki filtra powietrza idzie wezyk do n18, a z n18 idzie do EGR. Trzeba cos z tymi wezykami podzialac? W sensie zdjac przy puszce filtra powietrza albo zaslepic odcinek od n18 do egr, ktorego teraz w ogole nie mam?
Wstawilem blache aluminiowa 1,2mm przykrecilem srubami i jest dobrze.
Co ciekawe po jezdzie testowej (wymienialem wlasnie nieszczesny kolektor ssacy na taki z AJMa) kolektor ssacy bardziej sie nagrzal niz ta blaszka ktora zaslepilem rurke od EGR (kolanko zlotopodobne zostawilem i zaslepilem na samym koncu).
Wtyczki z n18 nie ruszalem.

[ Dodano: 23 Sie 2009 18:33 ]
Teraz u mnie wyglada tak:

ObrazekObrazekObrazek


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr sie 26, 2009 21:47

a może mi kotś podpowiedzieć jak krok po kroku zaślepić egr w TDI PD Ajm ?
czy wystarczy założyć blachę na rurkę i po kłopocie czy jeszcze coś dodatkowo zaślepiać ?


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 67 gości