budowa skrzyni hybrydy do ABF-a
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
budowa skrzyni hybrydy do ABF-a
Witam wszytkich związku z tym ze moja skrzynia ma sie juz ku końcowi (oznaczenie cda) na wszystkich biegach piszczy jak wcisne sprzegło piszczenie cichnie i na luzie chroboli narazie da sie jeździć ale psychicznie mi to przeszkadza .
Moje pytanie brzmi czy ktos z klegów budował hybryde skrzyni do Abf-a generalnie chodzi mi o skrucenie nieco przełozenia głównego (powiedzmy na 3.9) oraz dobranie V biegu długiego co by na trasie mozna było spokojnie jechać najbardziej mnie interesuje skąd wziaść czesci do tego a jak by ktoś miał to taki opisik mile widziany tylko do skrzyni CDA lub innej podobnej
Pozdawiam[LINK
Moje pytanie brzmi czy ktos z klegów budował hybryde skrzyni do Abf-a generalnie chodzi mi o skrucenie nieco przełozenia głównego (powiedzmy na 3.9) oraz dobranie V biegu długiego co by na trasie mozna było spokojnie jechać najbardziej mnie interesuje skąd wziaść czesci do tego a jak by ktoś miał to taki opisik mile widziany tylko do skrzyni CDA lub innej podobnej
Pozdawiam[LINK
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 21:31 przez Drogojad, łącznie zmieniany 1 raz.
tez tak kiedyś myślałem wymieniłem kompletne sprzegło całkiem niedawno ale to nie pomogło dalej chroboli plus doszło do tego piszczenieLysiak pisze:jak dla mnie to z Twojego opisu wynika ze konczy sie sprzeglo wyciskowe wraz z dociskiem, wymien kompletne sprzeglo i twoje piszczaco-chroboczace problemy znikna.
Pozdro
czekam dalej na jakieś informacje w temacie
pozdro
da radę zbudować ja tak robiłem popatrzyłem na etce jakie są przełożenia w danej skrzyni policzyłem na papieże jakie będą najlepsze kupiłem dwie sztuki i zrobiłem z dwóch jedną, jedyny problem to są śruby do skręcenia przełożenia głównego z obudową mechanizmu różnicowego oryginalnie są nity w serwisie są dostępne śruby ale za 8 sztuk życzą sobie 600 zł więc trochę sporo ale ja to załatwiłem inaczej...
Ale w twoim przypadku nie można dobrać po prostu krótszej skrzyni z innego silnika słabszego
Ale w twoim przypadku nie można dobrać po prostu krótszej skrzyni z innego silnika słabszego
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 14:20 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
a moze jakieś konkrety z jakich "dwóch" kolega zrobił jedną ? o jakim przełozeniu głównym oraz oznaczeniu skrzyń ??GMS pisze:da radę zbudować ja tak robiłem popatrzyłem na etce jakie są przełożenia w danej skrzyni policzyłem na papieże jakie będą najlepsze kupiłem dwie sztuki i zrobiłem z dwóch jedną, jedyny problem to są śruby do skręcenia przełożenia głównego z obudową mechanizmu różnicowego oryginalnie są nity w serwisie są dostępne śruby ale za 8 sztuk życzą sobie 600 zł więc trochę sporo ale ja to załatwiłem inaczej...
Ale w twoim przypadku nie można dobrać po prostu krótszej skrzyni z innego silnika słabszego
słuchaj każdy robi na swoje potrzeby ja zrobiłem każdy bieg co 50 km czyli 1-50 , 2-100 , 3-150 , 4-200 , 5- 250 prędkości przy 6000 tyś przy czym docelowa odcinak ma być 7500 tyś bo do silnik który buduje nie ma sensu współpracy z krótszą skrzynią wszystko da się zrobić tak jak komuś pasuje generalnie to prościzna...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości