Klekot w zimnym silniku PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Klekot w zimnym silniku PN

Post autor: Olafejs » czw sie 20, 2009 21:20

Witam wiem że na forum były poruszane te tematy ale niestety nie dotyczyły one silnika PN. Dlatego kieruje do was pytanie co jest przyczyną klekotu,stukania na zimnym silniku wydaje mi się ze to luzy zaworowe ale jak silnik się nagrzeje lub pompa oleju pod pompuje olej do zaworów to ucicha czy to może być to czy jakaś ina może być przyczyna.


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw sie 20, 2009 21:50

Obstawiam kiepski olej. Na jakim jeździsz?



Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » czw sie 20, 2009 22:08

CASTROL HIGH MILAGE 15W-40


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: wmn9 » czw sie 20, 2009 22:32

powiem tak sam jeżdżę dwójeczką i też tak mam i ile II widze większosć to ma



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 22:37

Panowie , a braliście pod uwagę zawór zwrotny w głowicy , zapobiegający odpływowi oleju z popychaczy hydraulicznych



wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: wmn9 » czw sie 20, 2009 22:42

a co się kolego może dziać bo tak daleko nie zaszedłem??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sie 20, 2009 22:47

po zatrzymaniu silnika , jak pompa nie pracuje to olej wycieka z popychaczy do miski olejowej , i po uruchomieniu silnika ponownie popychacze są napełniane olejem , a to troszkę trwa , zaworek zwrotny jest w tych silnikach bodajże na środkowej panewce wałka rozrządu



Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » pt sie 21, 2009 08:32

Czyli po odkręceniu miski olejowej jest się w stanie stwierdzić co jest nie tak ??


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » pt sie 21, 2009 10:33

miś fazi pisze:zaworek zwrotny jest w tych silnikach bodajże na środkowej panewce wałka rozrządu
olafejs., wydaje mi sie, że nie miski olejowej a pokrywy zaworowej :grin:


Old volkswagen's never die...

Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » pt sie 21, 2009 11:16

Kurde pisze jak byk "wałka rozrządu" a ja skojarzyłem wału korbowego ok :) zmienia to postać rzeczy :) A może ktoś mi wysłać rysunek z ETKI gdzie znajduje się ten zaworek ??:)


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt sie 21, 2009 16:16

olafejs., zacznij sie lepieuj rozgaldac za nowymi popychaczami :) wielu mialo takie problemy i wlasnie to było przyczyna ( miedzy innymi u mnie )
Co Ci da zaworek ? pompa powinna od razu napelnic popychacze :) a jak nie napelnia to nie jest wina zaworkow moim zdaniem :) a nawiasem mówiąc to srednio Ci szlo szukani , bo było mnóstwo tematów o klepaniu zaworów :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 316 gości