Tarczówki z tyłu w MK2 ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kieł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:06
Lokalizacja: Śląsk

Tarczówki z tyłu w MK2 ??

Post autor: Kieł » czw lut 02, 2006 20:35

Czy mozna bez wiekszego problemu włozyc tarczówki do tyłu z Golfa GTI MK2 do zwykej wersji 1.6 z bebnami i czy jest wtedy konieczne przerobienie recznego na chydrauliczny ??????????????????????????Jak tak to jak to zrobic???? Prosze poocy!!!!!!



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 02, 2006 20:54

reczny na pewno zostaje na linkach....
z tym że jełsi chcesz zmienic tylko tylne tarcze, a przód zostawić tak jak jest to bedizesz musiał zrobić jeszcze cos z korektorem sił hamowania, bo siła na tylnych tarczaczach bedize za duzo i bedize blokowalo tylne kola....ale to chyba małe piwo w porównaniu z przerzuceniem reszty...



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lut 02, 2006 21:05

Chmmm....A po co ci te tarcze z tyłu?70%siły hamowania ma przód.Jeszcze w zwykłym 1,6?



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw lut 02, 2006 21:08

kiedys ogladalem niemiecka gazete o VW bylo tam opisane jak to zrobic plus zdjecia niestety nie kupilem tej gazetki teraz zaluje



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lut 03, 2006 00:53

bongo102 pisze:Chmmm....A po co ci te tarcze z tyłu?70%siły hamowania ma przód.Jeszcze w zwykłym 1,6?
No prosze Cie!! To w 21 wieku trzeba jeszcze przekonywać ludzi co do wyzszości hamulców tarczowych nad bębnowymi?? poza tym ładniej sie prezentują tarcze przy aluśkach!!

[ Dodano: Czw Lut 02, 2006 23:56 ]
poza tym nie sadze zeby komus sie chcialo tu rozpisywac na ten temat, bylo juz kilka razy, bede tendencyjny ---> opcja "szukaj"



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lut 03, 2006 01:15

sas_gti pisze:poza tym ładniej sie prezentują tarcze przy aluśkach!!
nio
sas_gti pisze:No prosze Cie!! To w 21 wieku trzeba jeszcze przekonywać ludzi co do wyzszości hamulców tarczowych nad bębnowymi??
nie trzeba,ale moim zdaniem bębny w zupełności wystarczają.Ale jak chce to czemu nie?



vwfun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob paź 29, 2005 00:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vwfun » pt lut 03, 2006 01:34

rozmawialem z kolegami ktorzy mieli zwykle golfy a teraz maja GTI to powiedzieli ze miedzy bebnami a tymi tarczami z tylu nie ma wiielkiej roznicy.ale oczywiscie nie bede sie klocil Twoj wybor.koljna sprawa to najlepiej kup belke od GTI i przeloz ja.mniej klopotu bo tak to musial bys u siebie zmieniac czopy na belce a one troche kosztuja (uzywany to koszt kolo70zl a nie wiesz jaki on bedzie).za elke zaplacisz kolo 200zl i po klopocie ale zastanow sie czy warto.pozdrawiam



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lut 03, 2006 05:25

Kieł, nie obraź się, ale silnik 1.6 ze swoimi osiągami nie rzuca na kolana. Tarcze są lepsze oczywiście , ale tylko podczas hamowania pedałem". Bębny mają przewagę na ręcznym. Przy sprawnych hamulcach nie odczujesz specjalnej różnicy w hamowaniu.
Jeśli jednak masz ładne aluski - duże i dość "dziurawe", i założysz równie ładnie pomalowane zaciski, większe tarcze to na pewno bedzie to nieźle wyglądało. To samo oczywiście musisz zrobić z przodem - malowanie.



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pt lut 03, 2006 14:13

jeszcze jak masz starsza belke to nawet nie bedziessz mial takiego plaskownika na ktorym sie owy korektor mocuje... wiec albo spawanie, albo belka... ja zostalem z tylu przy bebnach, mimo ze w garazu lezy wsio co potrzebne... lepiej z przodu zalozyc podwojne wentylowane o wiekszej srednicy (gti :>) niz sie bawic z tylu :) robota przyjemniejsza i rezultaty lepsze... pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 291 gości