Tarczówki z tyłu w MK2 ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tarczówki z tyłu w MK2 ??
Czy mozna bez wiekszego problemu włozyc tarczówki do tyłu z Golfa GTI MK2 do zwykej wersji 1.6 z bebnami i czy jest wtedy konieczne przerobienie recznego na chydrauliczny ??????????????????????????Jak tak to jak to zrobic???? Prosze poocy!!!!!!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
reczny na pewno zostaje na linkach....
z tym że jełsi chcesz zmienic tylko tylne tarcze, a przód zostawić tak jak jest to bedizesz musiał zrobić jeszcze cos z korektorem sił hamowania, bo siła na tylnych tarczaczach bedize za duzo i bedize blokowalo tylne kola....ale to chyba małe piwo w porównaniu z przerzuceniem reszty...
z tym że jełsi chcesz zmienic tylko tylne tarcze, a przód zostawić tak jak jest to bedizesz musiał zrobić jeszcze cos z korektorem sił hamowania, bo siła na tylnych tarczaczach bedize za duzo i bedize blokowalo tylne kola....ale to chyba małe piwo w porównaniu z przerzuceniem reszty...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No prosze Cie!! To w 21 wieku trzeba jeszcze przekonywać ludzi co do wyzszości hamulców tarczowych nad bębnowymi?? poza tym ładniej sie prezentują tarcze przy aluśkach!!bongo102 pisze:Chmmm....A po co ci te tarcze z tyłu?70%siły hamowania ma przód.Jeszcze w zwykłym 1,6?
[ Dodano: Czw Lut 02, 2006 23:56 ]
poza tym nie sadze zeby komus sie chcialo tu rozpisywac na ten temat, bylo juz kilka razy, bede tendencyjny ---> opcja "szukaj"
rozmawialem z kolegami ktorzy mieli zwykle golfy a teraz maja GTI to powiedzieli ze miedzy bebnami a tymi tarczami z tylu nie ma wiielkiej roznicy.ale oczywiscie nie bede sie klocil Twoj wybor.koljna sprawa to najlepiej kup belke od GTI i przeloz ja.mniej klopotu bo tak to musial bys u siebie zmieniac czopy na belce a one troche kosztuja (uzywany to koszt kolo70zl a nie wiesz jaki on bedzie).za elke zaplacisz kolo 200zl i po klopocie ale zastanow sie czy warto.pozdrawiam
Kieł, nie obraź się, ale silnik 1.6 ze swoimi osiągami nie rzuca na kolana. Tarcze są lepsze oczywiście , ale tylko podczas hamowania pedałem". Bębny mają przewagę na ręcznym. Przy sprawnych hamulcach nie odczujesz specjalnej różnicy w hamowaniu.
Jeśli jednak masz ładne aluski - duże i dość "dziurawe", i założysz równie ładnie pomalowane zaciski, większe tarcze to na pewno bedzie to nieźle wyglądało. To samo oczywiście musisz zrobić z przodem - malowanie.
Jeśli jednak masz ładne aluski - duże i dość "dziurawe", i założysz równie ładnie pomalowane zaciski, większe tarcze to na pewno bedzie to nieźle wyglądało. To samo oczywiście musisz zrobić z przodem - malowanie.
jeszcze jak masz starsza belke to nawet nie bedziessz mial takiego plaskownika na ktorym sie owy korektor mocuje... wiec albo spawanie, albo belka... ja zostalem z tylu przy bebnach, mimo ze w garazu lezy wsio co potrzebne... lepiej z przodu zalozyc podwojne wentylowane o wiekszej srednicy (gti :>) niz sie bawic z tylu robota przyjemniejsza i rezultaty lepsze... pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 242 gości