VW Phaeton by Padre*Debart
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- Padre*Debart
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: pn kwie 27, 2009 23:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
VW Phaeton by Padre*Debart
Witam !
W końcu, za namową kolegów z Grupy Śląskiej, nadszedł czas aby przedstawić autko na forum.
Ale najpierw krótko może : Mam na imię Dominik, mieszkam w Gliwicach od wielu już lat, pracuję sobie spokojnie na spokojnym etacie a w wolnych chwilach wsiadam w auto i gnam gdzie oczy poniosą bo tak lubię najbardziej...
Pancerwagena nabyłem na początku 2008 roku i jest to mój drugi Phaeton.
Odkupiłem go od gościa, który sprowadził go dla siebie z USA ale po pół roku przesiadł się na "auto z gwiazdą"
Trochę suchych informacji o tej wersji:
- kolor auta: Nocturne Aubergine Pearl albo jak kto woli Burgund...
- rocznik 2004, wersja przedłużona LONG, kremowa tapicerka, 5-cio osobowa
- pojemnośc 4198ccm 40V - V8 benzyna, motor BGH
- przekładnia automat 6-cio stopniowa GUH, stały napęd na 4-ry łapy
- moc 337KM
- nagłośnienie premium "DynAudio Temtation VW Individual" - 12 głośników + sub.
- koła 255 x 40 x R19 (zapożyczyłem felunek z Audi A5)
- elektryczna roleta tylnej szyby
- skórzana kierownica podgrzewana, multifunkcyjna, sterowana elektrycznie, tempomat
- pneumatyczne zawieszenie z wyborem 4 stopni sztywności oraz wysokości
- szyberdach sterowany elektrycznie
- elektrycznie regulowane pasy bezpieczeństwa - wielopunktowe i wielonapinaczowe
- 12 poduszek powietrznych, kurtyny powietrzne ( w desce, fotelach, słupkach, dachu...)
- podwójne szyby w celu dodatkowego wyciszenia wnętrza, wszystkie szyby podgrzewane
- wersja 5-cio osobowa. Wszystkie fotele podgrzewane/klimatyzowane, wszystkie z masażem. Przednie ruchome w 18 kierunkach. Wszystkie zagłówki elektryczne, z tyłu automatyczne.
- czterostrefowa klimatyzacja
- wszystkie lusterka elektryczne, fotochromowe, podgrzewane
- Aktualny przebieg: 95500km
- edit: Aktualny przebieg 110.000km (09.02.2010)
Autko nabyłem w takiej właśnie wersji. Po zakupie trochę modyfikacji, aby znacjonalizować egzemplarz, tak więc zrobiłem:
- wymiana sterownika zawieszenia w celu obniżenia auta
- przeprogramowanie niektórych komputerów (oświetlenie, kontrolki, pasy itepe)
- zmienione lampy przednie na EU
- zmienione lampy tylne na EU (z racji kierunkowskazów)
- aktywacja świateł przeciwmgielnych z tyłu (sterownik + przycisk + kontrolka)
- wymiana systemu infotainment J523 czyli nowe radio (wersja EU) + nawigacja (EU)
- wymiana zegarów na EU. Jakoś do prędkościomierza w milach i temepratur w Fahrenheitach nie mogłem się przyzwyczaić.
Z wersji USA pozostało właściwie tylko:
- tylni zderzak z kwadratową tablicą
- płetwa na dachu (antena GPS OnStar)
- przednie pomarańczowe LEDy obrysowe
Niestety autko jest ciężkie w modach... Warsztaty niechętnie się tego chwytają, trudno zdobyć jakieś części do modów a jeśli już są to w idiotycznych cenach.
Na szczęście znam kliku zapaleńców-phaetonowców i jakoś dajemy radę
Kilka innych fotek:
Tyłeczek dostał nowe lampiony w wersji europejskiej i jakieś tam gadgety dorwane po drodze...:
Sterownik zawieszenia EU i nowe zegarki:
Coś tu się pewnie pojawi jeszcze w temacie, bo się zasadzam na nowe lampiony z ledami na przód (wzór 2009) i nowy grill (wzór 2005)... ale to za jakiś bliżej nieokreślony czas...
[dodano: 13.12.2009]
Setup Świąteczny 2009, wigilijny
Setup Ślubny (Ślub naszych forumowiczów Hormona i Liny)
Póki zima trwa, trochę można poszaleć
I foczka z NYSY 2010
11.09.2010... SPRZEDANY... Pojechał do Szwecji...
W końcu, za namową kolegów z Grupy Śląskiej, nadszedł czas aby przedstawić autko na forum.
Ale najpierw krótko może : Mam na imię Dominik, mieszkam w Gliwicach od wielu już lat, pracuję sobie spokojnie na spokojnym etacie a w wolnych chwilach wsiadam w auto i gnam gdzie oczy poniosą bo tak lubię najbardziej...
Pancerwagena nabyłem na początku 2008 roku i jest to mój drugi Phaeton.
Odkupiłem go od gościa, który sprowadził go dla siebie z USA ale po pół roku przesiadł się na "auto z gwiazdą"
Trochę suchych informacji o tej wersji:
- kolor auta: Nocturne Aubergine Pearl albo jak kto woli Burgund...
- rocznik 2004, wersja przedłużona LONG, kremowa tapicerka, 5-cio osobowa
- pojemnośc 4198ccm 40V - V8 benzyna, motor BGH
- przekładnia automat 6-cio stopniowa GUH, stały napęd na 4-ry łapy
- moc 337KM
- nagłośnienie premium "DynAudio Temtation VW Individual" - 12 głośników + sub.
- koła 255 x 40 x R19 (zapożyczyłem felunek z Audi A5)
- elektryczna roleta tylnej szyby
- skórzana kierownica podgrzewana, multifunkcyjna, sterowana elektrycznie, tempomat
- pneumatyczne zawieszenie z wyborem 4 stopni sztywności oraz wysokości
- szyberdach sterowany elektrycznie
- elektrycznie regulowane pasy bezpieczeństwa - wielopunktowe i wielonapinaczowe
- 12 poduszek powietrznych, kurtyny powietrzne ( w desce, fotelach, słupkach, dachu...)
- podwójne szyby w celu dodatkowego wyciszenia wnętrza, wszystkie szyby podgrzewane
- wersja 5-cio osobowa. Wszystkie fotele podgrzewane/klimatyzowane, wszystkie z masażem. Przednie ruchome w 18 kierunkach. Wszystkie zagłówki elektryczne, z tyłu automatyczne.
- czterostrefowa klimatyzacja
- wszystkie lusterka elektryczne, fotochromowe, podgrzewane
- Aktualny przebieg: 95500km
- edit: Aktualny przebieg 110.000km (09.02.2010)
Autko nabyłem w takiej właśnie wersji. Po zakupie trochę modyfikacji, aby znacjonalizować egzemplarz, tak więc zrobiłem:
- wymiana sterownika zawieszenia w celu obniżenia auta
- przeprogramowanie niektórych komputerów (oświetlenie, kontrolki, pasy itepe)
- zmienione lampy przednie na EU
- zmienione lampy tylne na EU (z racji kierunkowskazów)
- aktywacja świateł przeciwmgielnych z tyłu (sterownik + przycisk + kontrolka)
- wymiana systemu infotainment J523 czyli nowe radio (wersja EU) + nawigacja (EU)
- wymiana zegarów na EU. Jakoś do prędkościomierza w milach i temepratur w Fahrenheitach nie mogłem się przyzwyczaić.
Z wersji USA pozostało właściwie tylko:
- tylni zderzak z kwadratową tablicą
- płetwa na dachu (antena GPS OnStar)
- przednie pomarańczowe LEDy obrysowe
Niestety autko jest ciężkie w modach... Warsztaty niechętnie się tego chwytają, trudno zdobyć jakieś części do modów a jeśli już są to w idiotycznych cenach.
Na szczęście znam kliku zapaleńców-phaetonowców i jakoś dajemy radę
Kilka innych fotek:
Tyłeczek dostał nowe lampiony w wersji europejskiej i jakieś tam gadgety dorwane po drodze...:
Sterownik zawieszenia EU i nowe zegarki:
Coś tu się pewnie pojawi jeszcze w temacie, bo się zasadzam na nowe lampiony z ledami na przód (wzór 2009) i nowy grill (wzór 2005)... ale to za jakiś bliżej nieokreślony czas...
[dodano: 13.12.2009]
Setup Świąteczny 2009, wigilijny
Setup Ślubny (Ślub naszych forumowiczów Hormona i Liny)
Póki zima trwa, trochę można poszaleć
I foczka z NYSY 2010
11.09.2010... SPRZEDANY... Pojechał do Szwecji...
Ostatnio zmieniony sob wrz 11, 2010 17:56 przez Padre*Debart, łącznie zmieniany 10 razy.
- Padre*Debart
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: pn kwie 27, 2009 23:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Powiem, że sterowników jest ok. 40..... + 4km wiązek...cowboy pisze:Padre*Debart pisze:Sterownik zawieszenia
to ile ECU ma takie Phaeton ? pewnie ze 3 albo 4, skoro zawias ma swój komp
fajny furak !!
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 11:33 przez Padre*Debart, łącznie zmieniany 1 raz.
4km przewodów
oczywiście auto znane i uwielbiane wiele poświęcenia włożonego w utrzymanie go w tak dobrej kondycji, świetna robota i byle tak dalej dajesz mu dobre koło
a i na wejściu przy drzwiach powinny wisieć papucie coby nie brudzić dywanów
oczywiście auto znane i uwielbiane wiele poświęcenia włożonego w utrzymanie go w tak dobrej kondycji, świetna robota i byle tak dalej dajesz mu dobre koło
a i na wejściu przy drzwiach powinny wisieć papucie coby nie brudzić dywanów
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 11:55 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Padre*Debart
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: pn kwie 27, 2009 23:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
RasPL, lejesz miód na moje serceRasPL pisze:4km przewodów
oczywiście auto znane i uwielbiane wiele poświęcenia włożonego w utrzymanie go w tak dobrej kondycji, świetna robota i byle tak dalej dajesz mu dobre koło
a i na wejściu przy drzwiach powinny wisieć papucie coby nie brudzić dywanów
Autko lokalnie znane to fakt, ale jeszcze trochę pracy przy nim jest jak wiesz...
- esox lucius
- Gadatliwa bestia
- Posty: 965
- Rejestracja: sob lis 04, 2006 01:50
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cudna fura, w szoku jestem jesli chodzi o wyposazenie, silnik jak i wyglad. Musie sie swietnie jezdzic!!
Gratki!
Gratki!
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości