Grupowy chiptuning R-Performance Rogalotti 1000zł VI tura

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
joker66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 06:34
Lokalizacja: z Daleka
Kontakt:

Post autor: joker66 » śr sie 19, 2009 19:37

Jak sie jezdzi po modzie???
wbijają w fotel te 390 Nm???



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » śr sie 19, 2009 19:43

laska300 pisze:a mój ASZ właśnie dostał mały prezent od Rogala. 160 KM i 390 NM :)dzięki jeszcze raz i pozdro
wklej proszę koniecznie ten wykres jak dostaniesz, ciekawy jestem jak wygląda przebieg momentu 390nm przy tak małej mocy



mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » śr sie 19, 2009 20:17

laska300 pisze:jak tylko dostanę to wkleję. na razie w MRmotors nawaliła drukarka;)czekam na maila
Czekamy razem z Tobą. Ja szczególnie, bo mam taki sam motor. ;)



laska300
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 20:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: laska300 » śr sie 19, 2009 20:34

:):)miło słyszeć, że takie zainteresowanie. Otóż jestem niesłychanie zadowolony, że oddałem Ibizę w ręce Pana Rogala:) Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że w serii mam ponad 140 koni i 360 nm. Trochę podejrzewałem, że może być taki wynik. Bo jeździłem już 130 konnymi dieslami i Ibizka była wyraźnie żwawsza. Po modzie - mimo iż przybyło tylko około 17 koni i 35 nm jazda jest kompletnie inna. Wyżej wymieniony Pan Tuner tak pięknie ułożył moment i moc, że w zasadzie przestało istnieć coś takiego jak turbo-dziura. Do tej pory do 2000-2100 obr niewiele się działo po czym dostawałem kopa w plecy. Teraz jest kompletnie inna bajka. Kultura pracy, sposób wchodzenia na obroty i rozwijania mocy jest nie do porównania. Wcześniej było trochę tak, że nieważne jak mocno położyłem nogę na gazie przy 2000 obr.- Ibiza zawsze szła pełnym ogniem. Teraz modulacja gazu i co za tym idzie - przyspieszenia - jest nieporównywalna. Niestety mam seryjny intercooler i te parametry to w tej chwili maks. Ale muszę Wam powiedzieć, że wpadłem po południu na diabelski plan wyjęcia prawej lampy przeciwmgielnej. Teraz powietrze wali prosto na intercooler i jestem w sumie bardzo zaskoczony - bo albo mi się wydaje, albo naprawdę jest spora różnica. Zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Na pytanie czy 390 NM daje radę - odpowiadam - REWELACJA!!!! Na jedynce i dwójce dużej różnicy nie czuć, ale 3-4-5 - rakieta!
Pozdrawiam wszystkich grupowowirusowiaczy i przyjemnego dodawania kolejnych niutonów. WARTO!
M

[ Dodano: 19 Sie 2009 20:39 ]
Aha! przed modem Ibiza 0-100 km/h - 9 sek. Przy pierwszej próbie po modzie i niechcący sporym paleniu gum - 8,2.- ale myślę, że da radę zejść poniżej 8 sek.
dodam, że jeżdżę na 15kach -195/55 Toyo T1R



fr86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 12, 2009 11:49
Lokalizacja: Płock

Post autor: fr86 » śr sie 19, 2009 21:54

Panowie jak z terminami? Na kiedy mozna sie najwczesniej umowic? Widze, ze wszyscy zadowoleni:) Ja znam opinie o Witku z innego forum i sa jak najbardziej pozytywne:)



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » czw sie 20, 2009 00:05

A co sprzęgło na te 390 niutonów ?
Znajomemu w Ibizie ASZ już nie daje rady ;)



laska300
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 20:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: laska300 » czw sie 20, 2009 08:33

lepiej niż na standardowe 360 niutonów. krzywa momentu jest tak ładnie ułożona, że dostaje mniej po d... niż w standardzie. sprzęgło jest od nowości i na razie żadnych problemów. 129 tys. przebiegu



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » czw sie 20, 2009 09:04

Standardowo to ASZ ma 310Nm



mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » czw sie 20, 2009 09:36

Też mi się wydaje coś za dużo tych niutonów jak na seryjny ASZ, bo nawet ARL tyle nie ma. No chyba, że wcześniej było coś w tej Ibizie robione ? :bajer:

Edit: Jeśli chodzi o moc 140KM to się nie dziwię, bo tak zazwyczaj wychodzi. Jedynie ten moment mnie zaintrygował. ;)
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 12:25 przez mikew_86, łącznie zmieniany 1 raz.



laska300
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 20:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: laska300 » czw sie 20, 2009 11:30

nie mam jeszcze wykresu z MRmotors, ale widziałem i standardowo było z tego co pamiętam 142 KM i właśnie koło 360 NM. seria serii nierówna;)żadnych wcześniejszych modyfikacji



fr86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 12, 2009 11:49
Lokalizacja: Płock

Post autor: fr86 » czw sie 20, 2009 20:09

Troche duzo Wam tych nm wychodzi. Auta byly hamowane na nowej hamowni? Ogolnie silniki 1.9 tdi sa nie do zajechania:) Na forum Leona jest sporo aut powyzej 220 km (arl seria 150) i nic sie nie dzieje. Oczywiscie taka moc jest do osiagniecia nie po samym programie:)
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 20:10 przez fr86, łącznie zmieniany 1 raz.



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pt sie 21, 2009 08:34

fr86 pisze:Troche duzo Wam tych nm wychodzi. Auta byly hamowane na nowej hamowni? Ogolnie silniki 1.9 tdi sa nie do zajechania:) Na forum Leona jest sporo aut powyzej 220 km (arl seria 150) i nic sie nie dzieje. Oczywiscie taka moc jest do osiagniecia nie po samym programie:)
tutaj projektow >200PS w 1.9TDI rowniez nie brakuje, oto przyklad: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130814
widze, ze jezdzisz 320d, masz silnik 136ps czy 150ps ?? robiles juz program??


vw > all

fr86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 12, 2009 11:49
Lokalizacja: Płock

Post autor: fr86 » pt sie 21, 2009 15:33

Auto jest z 2004r. czyli 150 km w manualu. Zbieram pieniazki i na dniach bede dzwonil do Witka w celu ustalenia terminu. Chcialbym na poczatku wrzesnia jechac na program:)



Awatar użytkownika
joker66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 06:34
Lokalizacja: z Daleka
Kontakt:

Post autor: joker66 » pt sie 21, 2009 23:06

A powiedzcie mi panowie czy po zrobionym programie (TDI110)sypnie sie turbo to czy mozna załozyć od 130ASZ i smigać czy trzeba robić korekte programu?? Czy moze lepiej kupić normalne dedykowane do ASV??



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości