Grupowy chiptuning R-Performance Rogalotti 1000zł VI tura
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
:)miło słyszeć, że takie zainteresowanie. Otóż jestem niesłychanie zadowolony, że oddałem Ibizę w ręce Pana Rogala:) Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że w serii mam ponad 140 koni i 360 nm. Trochę podejrzewałem, że może być taki wynik. Bo jeździłem już 130 konnymi dieslami i Ibizka była wyraźnie żwawsza. Po modzie - mimo iż przybyło tylko około 17 koni i 35 nm jazda jest kompletnie inna. Wyżej wymieniony Pan Tuner tak pięknie ułożył moment i moc, że w zasadzie przestało istnieć coś takiego jak turbo-dziura. Do tej pory do 2000-2100 obr niewiele się działo po czym dostawałem kopa w plecy. Teraz jest kompletnie inna bajka. Kultura pracy, sposób wchodzenia na obroty i rozwijania mocy jest nie do porównania. Wcześniej było trochę tak, że nieważne jak mocno położyłem nogę na gazie przy 2000 obr.- Ibiza zawsze szła pełnym ogniem. Teraz modulacja gazu i co za tym idzie - przyspieszenia - jest nieporównywalna. Niestety mam seryjny intercooler i te parametry to w tej chwili maks. Ale muszę Wam powiedzieć, że wpadłem po południu na diabelski plan wyjęcia prawej lampy przeciwmgielnej. Teraz powietrze wali prosto na intercooler i jestem w sumie bardzo zaskoczony - bo albo mi się wydaje, albo naprawdę jest spora różnica. Zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Na pytanie czy 390 NM daje radę - odpowiadam - REWELACJA!!!! Na jedynce i dwójce dużej różnicy nie czuć, ale 3-4-5 - rakieta!
Pozdrawiam wszystkich grupowowirusowiaczy i przyjemnego dodawania kolejnych niutonów. WARTO!
M
[ Dodano: 19 Sie 2009 20:39 ]
Aha! przed modem Ibiza 0-100 km/h - 9 sek. Przy pierwszej próbie po modzie i niechcący sporym paleniu gum - 8,2.- ale myślę, że da radę zejść poniżej 8 sek.
dodam, że jeżdżę na 15kach -195/55 Toyo T1R
Na pytanie czy 390 NM daje radę - odpowiadam - REWELACJA!!!! Na jedynce i dwójce dużej różnicy nie czuć, ale 3-4-5 - rakieta!
Pozdrawiam wszystkich grupowowirusowiaczy i przyjemnego dodawania kolejnych niutonów. WARTO!
M
[ Dodano: 19 Sie 2009 20:39 ]
Aha! przed modem Ibiza 0-100 km/h - 9 sek. Przy pierwszej próbie po modzie i niechcący sporym paleniu gum - 8,2.- ale myślę, że da radę zejść poniżej 8 sek.
dodam, że jeżdżę na 15kach -195/55 Toyo T1R
Też mi się wydaje coś za dużo tych niutonów jak na seryjny ASZ, bo nawet ARL tyle nie ma. No chyba, że wcześniej było coś w tej Ibizie robione ?
Edit: Jeśli chodzi o moc 140KM to się nie dziwię, bo tak zazwyczaj wychodzi. Jedynie ten moment mnie zaintrygował.
Edit: Jeśli chodzi o moc 140KM to się nie dziwię, bo tak zazwyczaj wychodzi. Jedynie ten moment mnie zaintrygował.
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 12:25 przez mikew_86, łącznie zmieniany 1 raz.
Troche duzo Wam tych nm wychodzi. Auta byly hamowane na nowej hamowni? Ogolnie silniki 1.9 tdi sa nie do zajechania:) Na forum Leona jest sporo aut powyzej 220 km (arl seria 150) i nic sie nie dzieje. Oczywiscie taka moc jest do osiagniecia nie po samym programie:)
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 20:10 przez fr86, łącznie zmieniany 1 raz.
tutaj projektow >200PS w 1.9TDI rowniez nie brakuje, oto przyklad: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130814fr86 pisze:Troche duzo Wam tych nm wychodzi. Auta byly hamowane na nowej hamowni? Ogolnie silniki 1.9 tdi sa nie do zajechania:) Na forum Leona jest sporo aut powyzej 220 km (arl seria 150) i nic sie nie dzieje. Oczywiscie taka moc jest do osiagniecia nie po samym programie:)
widze, ze jezdzisz 320d, masz silnik 136ps czy 150ps ?? robiles juz program??
vw > all
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości