Problem z wajchą od ssania w 1,6 d
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wajchą od ssania w 1,6 d
Odziedziczyłem w swieta pasata z 84 roku z silnikiem 1,6D z 86 roku(nowszy typ). W tym kredensie jest pompa wtryskowa bosha w kturej nie dziala wajcha rozruchowa do rozruchu zimnego silnika(brak rużnicy w pracy silnika z wyciagnieta i wcisnietą. Jakby sie kto bardzpo uparl to przy wyciagnietej ciutke, ale to naprawde b subiektywne,stuka). nie ma ruznicy w obrotach wogule. Sprawdziłem czy aby pompa jest dobrze zpasowana z paskiem rozrzadu i wszystko jest ok znaki sie zgadzaja przynajmniej na kole zamachowym silnika
Mam tez golfa z 91 roku z takim samym silnikiem ale w nim pompa (tez bosh) jest troche inna tzn ma takie pokretlo do regulecji ssania na pompie.
No i problem jest w tym że nie wiem co tam nie dyga jak powinno.
Swiateczne życzenia dla wszystkich i piwo dla zbawcy co mnie oswieci.
Mam tez golfa z 91 roku z takim samym silnikiem ale w nim pompa (tez bosh) jest troche inna tzn ma takie pokretlo do regulecji ssania na pompie.
No i problem jest w tym że nie wiem co tam nie dyga jak powinno.
Swiateczne życzenia dla wszystkich i piwo dla zbawcy co mnie oswieci.
Wciąż w nim grzebie ale jeszcze jedzie he he
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
W starych pompach - nie wiem do którego roku (chyba do 1985) - po wyciągnięciu urządzenia rozruchowego zwiększała się tylko dawka paliwa.
W nowszych urządzenie rozruchowe powodowało zwiększenie dawki paliwa i zmianę konta wtrysku o minus 2,4 stopnia - i zwiększenie prędkości obrotowej.
Ale jeśli auto ci pali - to jaki masz problem?
W nowszych urządzenie rozruchowe powodowało zwiększenie dawki paliwa i zmianę konta wtrysku o minus 2,4 stopnia - i zwiększenie prędkości obrotowej.
Ale jeśli auto ci pali - to jaki masz problem?
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Michael G60
no problem jest taki że jak jest zimny to zeby go odpalic to gaz musze troche wciskac bo inaczej to kulawo chodzi ale moge go puscic po niecalych 30 sek i chodzi ok
Jakbym podniósół wolne obroty to jak sie rozgrzeje to hodzi za szybko (jak na muj gust)
Pojade ustawic na stoboskop tą pompe (uszczele pod głowicą miał znieniana i pewnie sie costam nieznacznie poprzestawiało)
a wie ktos może czym wyczyscic uklad chłodzenia po oleju?
no problem jest taki że jak jest zimny to zeby go odpalic to gaz musze troche wciskac bo inaczej to kulawo chodzi ale moge go puscic po niecalych 30 sek i chodzi ok
Jakbym podniósół wolne obroty to jak sie rozgrzeje to hodzi za szybko (jak na muj gust)
Pojade ustawic na stoboskop tą pompe (uszczele pod głowicą miał znieniana i pewnie sie costam nieznacznie poprzestawiało)
a wie ktos może czym wyczyscic uklad chłodzenia po oleju?
Wciąż w nim grzebie ale jeszcze jedzie he he
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 269 gości