JAKI OLEJ GOLF III 1,9 TD SILNIK PO KAPITALCE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

JAKI OLEJ GOLF III 1,9 TD SILNIK PO KAPITALCE

Post autor: marjan » czw lut 02, 2006 13:43

WITAM MAM GOLFIKA III 1,9TD 75KM PADŁ MI SILNIK MIAŁ RAPTEM 200TYS (POSZEDŁ ROZRZĄD) AUTKO JEST U MECHANIKA I ROBI MI KAPITALKE ZASTANAWIAM SIĘ JAKI TERAZ MAM ZALAC OLEJ DO TEJ PORY UZYWAŁEM CASTROLA 15/W40 DO DIESLA I BYŁEM ZADOWOLONY CZY COS POWINIENEM ZMIENIAĆ JAK MYŚLICIE A I MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO OSTATNIO CZYTAŁEM O JEŻDŻENIU NA OPALE PRZYZNAM ZE TRSZOKE MNIE TO ZACIEKWAIŁO NIGDY NIE JEŻDZIĘŁM NA OO CHCIAŁBYM SPRUBOWAĆ NATOMISAT NIE WIEM JAK I GDZIE TO KUPIC JEŻELI SĄ OSOBY NA FORUM OBEZNANE W TEMACIE (MILE WIDZIANE CENY) TO CZEKAM NA INFO
ZA WSZYSTKIE WYPOWIEDZI Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lut 02, 2006 13:48

Opal sprzedaja na wielu stacjach paliw, w detalu cos kolo 2,7 za literek.. ale to tak jakbys sobie pomidorowke w zyly zalal.. kupuj lepiej rope od sprawdzonego tirowca tez cos w tej cenie maja.. ropa tanieje tak wogole.. A i nie pisz z capslockiem..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » czw lut 02, 2006 14:00

o olejach dużo było "szukaj"

ale na moje oko to jakiś półsyntetyk by się przydał



wara99

Post autor: wara99 » czw lut 02, 2006 14:07

jak tera smigasz na castrolu to wlej polsyntetyk castrola np magnatec z tego co wiem to temu silnikowi nic nie bedzie po opale



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw lut 02, 2006 14:11

W nowym TD orginalnie zalany był semisyntetyk 10W40 zgodny z normą VW505.00
taz ze jak robisz kapitalke i wymienione masz pierscionki i doszlifowane gniazda zaworów, powymieniane uszczelniacze to wlasnie takim olejem powinienes zalac. Bedziesz mial w zimie łatwiejszy rozruch! najlepiej jakis Mobil 1 lub LOTOS tylko konfekcjonowany a nie z beczki bo w beczkach mówią ze bog wie co jedno a na 90% jest to syf którym tylko zapaskudzisz silnik! i jeszcze jedno jak zalejesz silnik olejem to go wymien po 2000km jazdy na nowy bo na poczatku wszystko sie bedzie docierac i nie dawaj mu zbytnio buta prze ten okres bo to wpływa na dalszą trwałość silnika!
Pozdrawiam!



marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » czw lut 02, 2006 17:06

[quote="Gitner"]Opal sprzedaja na wielu stacjach paliw, w detalu cos kolo 2,7 za literek.. ale to tak jakbys sobie pomidorowke w zyly zalal.. kupuj lepiej rope od sprawdzonego tirowca tez cos w tej cenie maja.. ropa tanieje tak wogole.. A i nie pisz z capslockiem..

a wy kupujecie rope od tirowców acha i co mam normalnie podejść do takiego i się zapytac czy mi nie sprzeda kilka litrów do baniaczka?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lut 03, 2006 09:23

Mozesz sprobowac i tak.. ja mam znajomego ktory ciulal dla mnie rope (skonczylo sie bo kupilem mu TDI). Po kolejne znam miejsce gdzie tirowcy zwoza te swoje nadwyzki na handel i tam moge sie zaopatrzyc..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości