Mój golf to 1.3 NZ... I od początku jak go kupiłem musiałem często dolewać wody. Ale teraz to już jest denerwujące... Ale gdy stane po autem plamy nie ma Miał ktoś podobno problem lub wie jak go rozwiązać ?? ??
[ Dodano: 17 Sie 2009 13:18 ]
jeśli wężami nie leci
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
energy15_LDZ pisze:Miał ktoś podobno problem lub wie jak go rozwiązać
1- sprawdz czy olej nie zmienił koloru 2- <<<< czy na łączeniach węzy układu nie tworzy się swego rodzaju sproszkowany nalot jezeli tak to swiadczy o nieszczelnosci ale tylko wtedy kiedy ukłąd jest gorący płyn szybko odparowuje 3-<<<<<sprawdz czy wykładzina jest sucha pod nogami pasażera i kierowcy
ogólnie jezeli płynu ubywa to świadczy o nieszczelnosci
sprawdź czy nie masz osadu pod korkiem oleju
mi natomiast ucieka na rogu głowicy zaraz nad alternatorem. plam też nie ma bo to co sie wyleje na gorący blok to zaraz odparuje i w tym tyg czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 13:22 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.
Krudźce na bloku silnika... pod nimi są oringi gumowe a na gorącym silniku woda którą ciśnienie wypycha na gorącym silniku wyparowywuje.... i nie widzć wycieków.
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Jaki lejesz bo jeśli taki lepszy to on ma w sobie dodatki uszczelniające jeśli to jest jakaś niewielka nieszczelność to może zalanie dobrego płynu powinno załatwić sprawę
koledzy maja racje, po pierwsze zalalbym go plynem badz koncentratem a po drugie sprawdzilbym ile ubywa plynu a z silinikiem wszystko ok? wszystkie gary chodza, falujace obroty, bialy dymek?