Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sie 16, 2009 23:21

vision, w czym to takie jeździ??

[ Dodano: 16 Sie 2009 23:23 ]
jak dobrze widze turbina[część gorąca] jest odśrodkowa? czy dośrodkowa z 2 kolektorów?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » pn sie 17, 2009 00:44

Michaś_1977,

jak mnie oczy nie mylą to ta flansza która jest na pierwszym planie to jest już dla downpipe.
a wejścia chyba po drugiej stronie i tak jak piszesz chyba od V-ki



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn sie 17, 2009 06:56

Michaś_1977 pisze:Co to jest?Jak to działa? :kac:
andrew.zbyrko pisze:w czym to takie jeździ??
to akurat jest sekwencyjna turbo RX-7 (2 tłokowym silnikiem Wankla o pojemności 1300 i mocy 239 PS 294Nm , są też inne rozwiązania w innych markach jak BMW :bajer:)
Michaś_1977 pisze:bo obydwie są takie same,ale jaki sens dawać je jedna przy drugiej?.
nie są takie same i zgadł ronuch,
arwam pisze:jak mnie oczy nie mylą to ta flansza która jest na pierwszym planie to jest już dla downpipe.
a wejścia chyba po drugiej
=D>

[ Dodano: 17 Sie 2009 08:20 ]
Michaś_1977 pisze:Jak to działa? :kac:
oj mniej więcej , każda zasila wszystkie tłoki najpierw mała , później obie , na końcu może sama duża , spaliny to zależy od rozwiązania
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 19:38 przez vision, łącznie zmieniany 9 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn sie 17, 2009 10:04

Kawał ciężkiego żeleza, chyba nie ma sensu stosowanie tego przy małych i średnich doładowaniach, powiedzmy do 1.5 bara

[ Dodano: 17 Sie 2009 10:04 ]
Tym bardziej przy dieslu, który i tak jest cięzki z powodu konstrukcji
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 10:05 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn sie 17, 2009 11:59

t0mal pisze:Tym bardziej przy dieslu, który i tak jest cięzki z powodu konstrukcji
BMW stosuje w dieslu , to bardziej jako info niż do zakładania , choć ktoś pokroju arwam, może się pokusi :mrgreen:

[ Dodano: 17 Sie 2009 12:15 ]
choć sam system sterowania może odstraszać przykład :goof: i temacik się rozjechał :rotfl:
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 19:39 przez vision, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sie 18, 2009 21:42

Mam takowe pytanko:
Czy bebechy z pompy transitowskiej ,ale LUKAS podejdą do kadłuba z BOSCHowskiej (takiej jak w golfach) :-k ?
Pytam bo jest do wzięcia za śmieszne pieniądze-100zeta :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt sie 18, 2009 22:30

nie podejdą


Nissan Patrol K160

arwam

Post autor: arwam » wt sie 18, 2009 22:45

Trochim,

a gdzie Ty byłeś jak Cię nie było? :wink:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sie 18, 2009 22:52

Witam, czy pompa 11mm ma szanse działać z wtryskami od 1V? Strasznie głośno silnik chodzi na tym (jak transit albo cos takiego :P) no i czasami wtrysk się wiesza i nieziemsko hałasuje :?



arwam

Post autor: arwam » wt sie 18, 2009 22:56

t0mal pisze:Witam, czy pompa 11mm ma szanse działać z wtryskami od 1V? Strasznie głośno silnik chodzi na tym (jak transit albo cos takiego :P ) no i czasami wtrysk się wiesza i nieziemsko hałasuje :?
u mnie na wtryskach od JR też jest to samo.
Taki jest niestety urok dużych pomp.
Jak Ci wtrysk nie zawiesi się na stałe ( jak się zawieśi to dajesz w palnik aż do red line) to po dwóch tygodniach do miesiąca czasu powinna ustać skłonność do zawieszania się wtryskiwaczy



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sie 18, 2009 23:10

Coś mi mówi, że auto bedzie teraz bardzo wrażliwe na paliwo. Gdzieś się trzeba bedzie rozglądnąć za wydajnymi końcówkami, chyba powinny pomóc, jak wrzuciłem pompe 9mm to było podobnie, ale nie wieszały się tak, że aż klepało, tylko najwyżej silnik troche nierówno chodził na jałowym, po zalaniu depresatora K2 pomogło i po jakimś 1000 km jazdy z tym wylnalazkiem już się całkiem uspokoiło.

[ Dodano: 18 Sie 2009 23:15 ]
Michaś_1977 pisze:za śmieszne pieniądze-100zeta
Jak masz szczęście to możesz bosha wyłapać za te pieniądze, A może tak 12mm z iveco :chytry:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt sie 18, 2009 23:21

No ładnie tu cudujecie... a ja nadal na 9mm siedzę, ale już $$$ jest zbierana na 10mm albo 11mm i teraz się właśnie zastanawiam, którą opcję wybrać?? Cena... różnica niewielka między zbudowaniem jednej a drugiej... jak myślicie lepiej brać 11mm?? Może kiedyś wleciałby słupek od TDI i wtedy ta pompa byłaby "przyszłościowa"??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sie 18, 2009 23:22

arwam pisze:jak się zawieśi to dajesz w palnik aż do red line
Ja zgasiłem silnik i po odpaleniu już normalnie chodził troche kulawo ale chodził.

[ Dodano: 18 Sie 2009 23:26 ]
Wiadomo im większe tym lepsze :) ale ta jedenastka z forda ma małą falę, także jakbyś miał 10mm tdi +wysoka fala to spokojnie dałoby rade. Pompa 10 może już załatwić motor, także to nie zabawka :)

[ Dodano: 18 Sie 2009 23:27 ]
Ja to wzięłem bo mi się trafiło to kupiłem i jest :)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt sie 18, 2009 23:30

t0mal, ja będę składał pompę u kolegi z forum bo w tym temacie już z nim rozmawiałem....więc na pewno będzie to pompa pewna :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości