uszczelka misy olejowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rjka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:54
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

uszczelka misy olejowej

Post autor: rjka » pn sie 17, 2009 09:42

zmienilem juz dwie uszczelki pod mise i ciagle cieknie mi spod srub. jest jakis sposob na to? niepotrzebnie odkrecalem ta mise (chcialem wyciagnac caly syf) przez 5 lat nie cieklo :(
mk2 PN 1.6



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn sie 17, 2009 09:53

rjka, mozesz miec juz odkształcona miske, nierowna i dlatego cieknie :) mam to u siebie, niby dociagnieta, nowa uszczelka itd, a i tak cieknie.
najlepszym rozwiazaniem byłaby nowa miska, albo zlozyc stara na uszczelke i silikon. NIe powinno sie smarowac silikonem, ale jak trza to trza :) kup taki specialny do uszczelek, bo nie wszystkie sie nadaja :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » pn sie 17, 2009 10:00

Odtłuść miskę i blok silnika. Kup uszczelniacz firmy Victor Reinz REINZOSIL,posmaruj miskę i blok i dokręć miskę,tylko nie za mocno bo zniszczysz uszczelkę.



rjka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:54
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: rjka » pn sie 17, 2009 10:16

zastanawialem sie na silikonem tylko nie wiem czy to pomoze bo to nie cieknie spod uszczelki nigdzie tylko spod łebków od srub (nie wszystkich moze z 4 czy 5) pierwszy raz przykrecilem od razu na ile sie dalo. drugi raz powoli dokrecalem ale cieklo od razu przy pierwszym odpaleniu silnika z otworow na sruby.



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » pn sie 17, 2009 13:16

uszczelka wokół śrub jest o wiele ciększe niż na obwodzie pomiedzy srubami i bardzo łatwo ją przerwać
sciag mise połóż na płaskim i sprawdź jak leży
ewentualnie można by przez coś lekko klepnąć jakby była nierówna
dociągnaj równo i z wyczuciem


Old volkswagen's never die...

rjka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:54
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: rjka » pn sie 17, 2009 13:54

jak wyciagnalem uszczelke po pierwszej wymianie to byla ok bez zadnych uszkodzen tylko troche zgnieciona. misa tez wyglada na prosta zadnych zadziorow obic itp



zonku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sie 12, 2009 17:58
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: zonku » pn sie 17, 2009 22:01

możesz pomalować uszczelke lakierem tylko troszke od srodka i dziurki śrub od środka takie zabiegi wykonuje się żeby uszczelka sie nie pocila/to znaczy aby wokół niej sie nie pociło// olej nie przejdzie przez uszczelke
...Victor Reinz REINZOSIL a to jest dosc fajne i nie tak bardzo drogie jeszcze zostaje ci fiatofska pasta do montazu mis olejowych jest jeszcze niebieski i czarny silikon tylko nie pamietam producentów



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości