A jakbym splina nabił w tą śrubę????na ta sruba przyspawaj wieksza nakretke jak masz miejsce
EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam, jestem świeżo po czyszczeniu kolektora i chciałbym zaślepić EGR, czy jak zastosuje blache aluminiową około 1,5mm to się pod wpływem temperatury nie przepali?
A jeżeli już jaka była by najlepsza?
A jeżeli już jaka była by najlepsza?
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
Malo widac, ale przypuszczam, ze to bez znaczenia. W obu pokazanych przez Ciebie miejscach zaslepka spelni swoją funkcje.mr_jaru pisze:mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? [url=http://images38.fotosik.pl/177/7ce73b85d3a6bb65m.jpg]Obrazek[/URL]
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
czyli bez znaczenia czy przed wejsciem do egr czy przy wyjsciu egr do kolektora wydechowego? (jak klikniesz w obrazek to sie powiekszy )
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 20:16 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.
jaru
Załóż z obu stron będzie najbezpieczniej.mr_jaru pisze:czyli bez znaczenia czy przed wejsciem do egr czy przy wyjsciu egr do kolektora wydechowego? (jak klikniesz w obrazek to sie powiekszy )
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
- MrKristopH
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 19:17
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Możemy! Jedną z zaślepek załóż tutaj.mr_jaru pisze:mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? [url=http://images38.fotosik.pl/177/7ce73b85d3a6bb65m.jpg]Obrazek[/URL]
A czy zakładać drugą? Zależy co zamierzasz zrobić z zaworem EGR. Ja odpiąłem z niego podciśnienie a rurki i chłodnicę spalin wyrzuciłem. Czysty zawór EGR powinien dobrze zamykać dolot spalin.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Byku21, jak poradziles sobie z ta sruba?
W moim przypadku 5 poszlo ladnie, a jedna na wysokosci weza ktory wychodzi z turbiny prawie ze sie ukrecila. Nabicie koncowki imbusowej mlotkiem raczej nic nie daje bo czuje ze sruba zamiast odkrecac sie to obkreca leb
W moim przypadku 5 poszlo ladnie, a jedna na wysokosci weza ktory wychodzi z turbiny prawie ze sie ukrecila. Nabicie koncowki imbusowej mlotkiem raczej nic nie daje bo czuje ze sruba zamiast odkrecac sie to obkreca leb
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
TEz uzywalem T45 i ni chuchu. Bede jeszcze kombinowal, moze pojdzie. Jakies dojscie z migomatem by tam bylo na ewentualne ratowanie.
[ Dodano: 23 Sie 2009 15:39 ]
Udalo sie. Nabilem mlotkiem koncowke imbusowa pod klucz grzechotkowy. Oblepilem leb sruby i koncowke klejem super patex fix, przez noc zaschlo. Dolozylem grzechotke, na raczke grzechotki przedluzke z metalowej rury i mocnym energicznym szarpnieciem truu i poszlo.
Teraz mam takie pytanie.
Od puszki filtra powietrza idzie wezyk do n18, a z n18 idzie do EGR. Trzeba cos z tymi wezykami podzialac? W sensie zdjac przy puszce filtra powietrza albo zaslepic odcinek od n18 do egr, ktorego teraz w ogole nie mam?
Wstawilem blache aluminiowa 1,2mm przykrecilem srubami i jest dobrze.
Co ciekawe po jezdzie testowej (wymienialem wlasnie nieszczesny kolektor ssacy na taki z AJMa) kolektor ssacy bardziej sie nagrzal niz ta blaszka ktora zaslepilem rurke od EGR (kolanko zlotopodobne zostawilem i zaslepilem na samym koncu).
Wtyczki z n18 nie ruszalem.
[ Dodano: 23 Sie 2009 18:33 ]
Teraz u mnie wyglada tak:
[ Dodano: 23 Sie 2009 15:39 ]
Udalo sie. Nabilem mlotkiem koncowke imbusowa pod klucz grzechotkowy. Oblepilem leb sruby i koncowke klejem super patex fix, przez noc zaschlo. Dolozylem grzechotke, na raczke grzechotki przedluzke z metalowej rury i mocnym energicznym szarpnieciem truu i poszlo.
Teraz mam takie pytanie.
Od puszki filtra powietrza idzie wezyk do n18, a z n18 idzie do EGR. Trzeba cos z tymi wezykami podzialac? W sensie zdjac przy puszce filtra powietrza albo zaslepic odcinek od n18 do egr, ktorego teraz w ogole nie mam?
Wstawilem blache aluminiowa 1,2mm przykrecilem srubami i jest dobrze.
Co ciekawe po jezdzie testowej (wymienialem wlasnie nieszczesny kolektor ssacy na taki z AJMa) kolektor ssacy bardziej sie nagrzal niz ta blaszka ktora zaslepilem rurke od EGR (kolanko zlotopodobne zostawilem i zaslepilem na samym koncu).
Wtyczki z n18 nie ruszalem.
[ Dodano: 23 Sie 2009 18:33 ]
Teraz u mnie wyglada tak:
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości