Witam, vw IV 4motion 1.9tdi (90km) oto pare problemów, co można z nimi zrobić:
1. ruszamy autem, wysprzęglamy wszystko jak należy, przy zmianie z 1 na 2 słychać dzwięk jakbym nie wcisnął sprzęgła do końca i wbił na chama 2, taki sekundowy zgrzyt (nie występuje to zawsze tylko sporadycznie czasem częściej czasem w ogóle)
2. jedziemy autem puszczamy gaz i go dajemy słyszymy stuknięcie i czuć szarpnięcie autem (poduszka pod silnikiem? ze strony kierowcy wydaje mi się że ma luz, jak zmieniałem turbine to ciągałem silnik reką i chodził.... to zjawisko występuje ciągle)
3. zatrzymujemy auto z biegu, wrzucamy wsteczny (a raczej chemy) znowu jakbym nie wysprzęglił tylko że czasem chrzęst jest sekundowy a czasem taki że w ogóle nie daje wrzucić biegu, czasem nie występuje w ogóle
4. ruszamy autem do tyłu na max skręconych kołach i słyszymy głuchy odgłos- jakby sprężyna przeskoczyła.... też występuje to na przemian.
Prosiłbym o porady, tulejki wahaczy są ok, stabilizator wg mnie także ok zapomniałem do dać że podczas hamowanie czuje drgania fajery przechodzące na pedał hamulca... musze oddać tarcze do przetoczenia bo po zdjęciu kół i ich obracaniu wyraźnie obcierają w jednym miejscu... ale myśle że to nie ma nic wspólnego ze stukami z zawiasu, pozdrawiam
do moderatorów w szukajce można znaleźć pare rzeczy ale to nie to o co mi chodzi, poza tym nie działa ona jak należy..... -> tylko tak jak moje sprzęgło czy tam skrzynia i poduszki sporadycznie.
Pare pytań: zgrzyty, uderzenia, chrabotanie...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Ad 1
Sprzegło się kończy lub sunchronizator na wałku OP w skrzyni biegów biegu 1 i 2
Ad 2
Jedz na dobre czepaki i zapewne cos juz ma dosyc i sobie wali. To moze byw wiele przyczyn.
Ad 3
To jednak bedzie sprzegło do wymiany.
Ad 4
Łożyska w makpersonie do wymiany. Normalne w MK4
Co do przetaczania tarcz to tego sie nie robi bo robia to zle pozniej sa hałasy i bicia podczas hamowania. Wymien na nowe, daj nowe klocki i bedzie smigac jak nówka.
Pozdro
ZC
Sprzegło się kończy lub sunchronizator na wałku OP w skrzyni biegów biegu 1 i 2
Ad 2
Jedz na dobre czepaki i zapewne cos juz ma dosyc i sobie wali. To moze byw wiele przyczyn.
Ad 3
To jednak bedzie sprzegło do wymiany.
Ad 4
Łożyska w makpersonie do wymiany. Normalne w MK4
Co do przetaczania tarcz to tego sie nie robi bo robia to zle pozniej sa hałasy i bicia podczas hamowania. Wymien na nowe, daj nowe klocki i bedzie smigac jak nówka.
Pozdro
ZC
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 20:03 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- hijacker4
- Użytkownik
- Posty: 324
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
- Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie
Michaś_1977, to o czym mowisz to juz raczej kosztowniejsza robota no nie ?
[ Dodano: 17 Sie 2009 21:00 ]
a czy mogą te wariacje w skrzyni lub sprzegle być spowodowane olejem ? bo zauważyłem żę jak auto jest zimne to to nie występuje
Założono nowe sprzęgło i zamach (jednonas) i dolegliwości ustały już pare miesięcy
[ Dodano: 17 Sie 2009 21:00 ]
a czy mogą te wariacje w skrzyni lub sprzegle być spowodowane olejem ? bo zauważyłem żę jak auto jest zimne to to nie występuje
Założono nowe sprzęgło i zamach (jednonas) i dolegliwości ustały już pare miesięcy
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 17:13 przez hijacker4, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości