Pompa wtryskowa golf II 1.6D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa wtryskowa golf II 1.6D
witam,
po czym poznac ze pompa wtryskowa niedomaga, czy te pompy sa naprawialne, co tam sie w nich najczesciej psuje?
po czym poznac ze pompa wtryskowa niedomaga, czy te pompy sa naprawialne, co tam sie w nich najczesciej psuje?
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
1) Nie pali na ciepłym, na zimnym ciężko - pompa albo kompresja.
2) Falowanie obrotów.
3) Ciągłe szarpanie przy jeździe na niskich biegach, przy trzymaniu pedału gazu w jednej pozycji.
4) Podejżane odgłosy dobiegające z pompy.
5) Wycieki z pompy (z reguły proste do naprawienia, nawet we własnym zakresie)
6) Kopcenie na czarno, wiąże się z pkt. 1; 3 i czasem 2
7) Silnik dostaje "dzikich obrotów" i nie jest to spowodowane złym ustawieniem dawki.
2) Falowanie obrotów.
3) Ciągłe szarpanie przy jeździe na niskich biegach, przy trzymaniu pedału gazu w jednej pozycji.
4) Podejżane odgłosy dobiegające z pompy.
5) Wycieki z pompy (z reguły proste do naprawienia, nawet we własnym zakresie)
6) Kopcenie na czarno, wiąże się z pkt. 1; 3 i czasem 2
7) Silnik dostaje "dzikich obrotów" i nie jest to spowodowane złym ustawieniem dawki.
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 16:52 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie wystaepuje szarpanie przy jezdzie na niskich obrotach, silnik kreci tylko do max 4000tys na 1bar ale na piatce idzie jak ibiza 110KM a co to bedzie jak zacznie krecic do 5500-6000.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.Pali na cieplym i na zimnymt0mal pisze:1) Nie pali na ciepłym, na zimnym ciężko - pompa albo kompresja.
2) Falowanie obrotów.
3) Ciągłe szarpanie przy jeździe na niskich biegach, przy trzymaniu pedału gazu w jednej pozycji.
4) Podejżane odgłosy dobiegające z pompy.
5) Wycieki z pompy (z reguły proste do naprawienia, nawet we własnym zakresie)
6) Kopcenie na czarno, wiąże się z pkt. 1; 3 i czasem 2
7) Silnik dostaje "dzikich obrotów" i nie jest to spowodowane złym ustawieniem dawki.
2.Nie mam obrotomierza
3.Nie szarpie
4.Brak podejrzanych odglosow
5.Jakies wycieki sa bo pompa ciagle umazana (w granicach rozsadku)
6.Kopci na czarno
7.chyba nie wiem o co chodzi:)
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
To masz wielkie szczęście, jak ja kupiłem końcówki z allegro to na 4 trzy lały na wstępieja kupilem z alledrogo 27 za sztuke i sa ok.ale mi lały bo kopcil na biało
Co do problemu kolegi, to zasadniczo padającą pompę to poznasz po falujących obrotach, zwłaszcza w niskim zakresie obrotów, a drugi to ciężkie palenie na ciepłym silniczku albo w ogóle nie pali
nie jak kopci to otwieraja sie za szybko. tak mi sie wydaje. to tak jak ustawisz za wczesny kat wtrysku. jak leje to ropa idzie po gładzi cylindra i źle sie spala tak jak przy kacie zbyt późnym... u ciebie moze wystarczy je wyregulowac na 130 bar czy moze 125
[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 18:08 ]
Lukas-182, lukas mi tez laly jak sprawdzałem na maszynie ale na maszynce trzeba wyregulowac dawke jaka sie im podaje( jest z boku takie pokretło. jak ustawiłem na mniejsza dawke rozpylaly normalnie a wczesniejsze laly nawet na mniejszej dawce. po prostu leciało ciurkiem
[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 18:08 ]
Lukas-182, lukas mi tez laly jak sprawdzałem na maszynie ale na maszynce trzeba wyregulowac dawke jaka sie im podaje( jest z boku takie pokretło. jak ustawiłem na mniejsza dawke rozpylaly normalnie a wczesniejsze laly nawet na mniejszej dawce. po prostu leciało ciurkiem
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości