Pompa wtryskowa golf II 1.6D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Pompa wtryskowa golf II 1.6D

Post autor: Itor » ndz sie 16, 2009 14:55

witam,
po czym poznac ze pompa wtryskowa niedomaga, czy te pompy sa naprawialne, co tam sie w nich najczesciej psuje?



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz sie 16, 2009 16:30

Pompy są naprawialne lecz musisz napisać co twojej dolega to może ktoś ci coś poradzi.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz sie 16, 2009 16:31

prezes0420 pisze:Pompy są naprawialne lecz musisz napisać co twojej dolega to może ktoś ci coś poradzi.
No wlasnie nie wiem czy jej cos dolega pytam tak profilaktycznie bo we wtorek jade na wymiane koncowek wtryskiwaczy i chcialbym podpytac o pompe jakie sa objawy jej uszkodzenia:)



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz sie 16, 2009 16:38

Jak jeździ to nie szukaj sobie problemów tylko lej ropkę i naprzód.(Ja też szukałem i popłynełem trochę kasy niepotrzebnie). Pozdro

[ Dodano: 16 Sie 2009 16:39 ]
Takie jest moje zdanie.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz sie 16, 2009 16:51

1) Nie pali na ciepłym, na zimnym ciężko - pompa albo kompresja.
2) Falowanie obrotów.
3) Ciągłe szarpanie przy jeździe na niskich biegach, przy trzymaniu pedału gazu w jednej pozycji.
4) Podejżane odgłosy dobiegające z pompy.
5) Wycieki z pompy (z reguły proste do naprawienia, nawet we własnym zakresie)
6) Kopcenie na czarno, wiąże się z pkt. 1; 3 i czasem 2
7) Silnik dostaje "dzikich obrotów" i nie jest to spowodowane złym ustawieniem dawki.
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 16:52 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 16, 2009 17:21

u mnie wystaepuje szarpanie przy jezdzie na niskich obrotach, silnik kreci tylko do max 4000tys na 1bar ale na piatce idzie jak ibiza 110KM :) a co to bedzie jak zacznie krecic do 5500-6000.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz sie 16, 2009 17:41

t0mal pisze:1) Nie pali na ciepłym, na zimnym ciężko - pompa albo kompresja.
2) Falowanie obrotów.
3) Ciągłe szarpanie przy jeździe na niskich biegach, przy trzymaniu pedału gazu w jednej pozycji.
4) Podejżane odgłosy dobiegające z pompy.
5) Wycieki z pompy (z reguły proste do naprawienia, nawet we własnym zakresie)
6) Kopcenie na czarno, wiąże się z pkt. 1; 3 i czasem 2
7) Silnik dostaje "dzikich obrotów" i nie jest to spowodowane złym ustawieniem dawki.
1.Pali na cieplym i na zimnym
2.Nie mam obrotomierza
3.Nie szarpie
4.Brak podejrzanych odglosow
5.Jakies wycieki sa bo pompa ciagle umazana (w granicach rozsadku)
6.Kopci na czarno
7.chyba nie wiem o co chodzi:)



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 16, 2009 17:44

jak kopci na czano to moze wtryski


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz sie 16, 2009 17:50

JABcok20 pisze:jak kopci na czano to moze wtryski
no wlasnie jade na wymiane koncowek



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 16, 2009 17:53

ja kupilem z alledrogo 27 za sztuke i sa ok.ale mi lały bo kopcil na biało


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz sie 16, 2009 18:01

JABcok20 pisze:ja kupilem z alledrogo 27 za sztuke i sa ok.ale mi lały bo kopcil na biało
no a mowia ze leja jak kopci na czarno:)



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 16, 2009 18:04

ja kupilem z alledrogo 27 za sztuke i sa ok.ale mi lały bo kopcil na biało
To masz wielkie szczęście, jak ja kupiłem końcówki z allegro to na 4 trzy lały na wstępie ;)

Co do problemu kolegi, to zasadniczo padającą pompę to poznasz po falujących obrotach, zwłaszcza w niskim zakresie obrotów, a drugi to ciężkie palenie na ciepłym silniczku albo w ogóle nie pali :chytry:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 16, 2009 18:05

nie jak kopci to otwieraja sie za szybko. tak mi sie wydaje. to tak jak ustawisz za wczesny kat wtrysku. jak leje to ropa idzie po gładzi cylindra i źle sie spala tak jak przy kacie zbyt późnym... u ciebie moze wystarczy je wyregulowac na 130 bar czy moze 125

[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 18:08 ]
Lukas-182, lukas mi tez laly jak sprawdzałem na maszynie ale na maszynce trzeba wyregulowac dawke jaka sie im podaje( jest z boku takie pokretło. jak ustawiłem na mniejsza dawke rozpylaly normalnie a wczesniejsze laly nawet na mniejszej dawce. po prostu leciało ciurkiem


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 16, 2009 18:14

dla 1.6TD wtryski regulujemy na 155Bar, a dla 1.6D na 130bar, ciśnienie reguluje się napięciem sprężyny wtryskiwacza wkładając specjalne podkładki, potem testujemy na maszynce...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości