skaczące iskierki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kempes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr sty 11, 2006 05:57
Lokalizacja: złotoryja

skaczące iskierki

Post autor: kempes » czw lut 02, 2006 00:16

Witam wszystkich! :bigok: Odpaliłem dziś wieczorem swoją fure podniosłem maske i tak ją sobie przeglądając zobaczyłem ,że drobne iskry przeskakują mi z kabli wysokiego napięcia na palec,ale tylko przy wtyczkach przy kopułce.Kable są nowe wymieniłem je niedawno ze względu na to że iskra latała mi po całym silniku.

To normalne że drobne ładunki przeskakują przy zetknieciu z masą,czy może jest to jakiś niepokojący objaw :blush: który może zakłucać prace silnika?
mk2 1.3 88r



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » czw lut 02, 2006 00:41

jest to zly objaw moze masz peknieto kompulke a moze za lekko zalozyles kable na kopulke albo cos nie bardzo laczy

jak juz wymieniles kable WN to wymien kopulke i palec i powinno byc dobrze

koszt okolo 40 zeta kopulka + 20 zeta palec Beru albo Bosch innych nie polecam

pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lut 02, 2006 01:17

Nie wymieniaj palca bo to bez sensu , palec jest w środku i nie ma na to wpływu. Może da coś wymiana kopułki ale tak myśle ze przeskakująca iskra to nie jest problem. Problemem byłoby gdyby iskra przeskakiwała z przewodu na przewód. A tak wogóle to kup sobie nowe autko bo to na zdięciu kiepsko wygląda. :) :) :)
Ostatnio zmieniony czw lut 02, 2006 02:48 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » czw lut 02, 2006 01:23

tak jak przedmówcy masz cos z kopułką jest nieszczelna a jak jest nieszczelna to i woda może podchodzić do aparatu


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
kempes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr sty 11, 2006 05:57
Lokalizacja: złotoryja

Post autor: kempes » czw lut 02, 2006 02:46

twardy napisał u]A tak wogóle to kup sobie nowe autko bo to na zdięciu kiepsko wygląda.[/quote]
[/u]


Jak cię spotkam to też bedziesz tak wyglądał :satan:
Wpadłem na scanie ,troszke bolało

Pozdro dla Libanu-mam tam siostre i dwie śliczne kuzynki :okej:[/b]



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lut 02, 2006 02:50

Kempes to był żart , a i tak nie dał byś rady.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 02, 2006 07:51

Prawdopodobnie , tak jak koledzy napisali to wina kopułki, może być jakieś niewidoczne pęknięcie, lekko zabrudzone i skutek właśnie taki. Zrób jak najszybciej.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw lut 02, 2006 09:13

Ja bym wymienił kopułke :grin:



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: pieko » czw lut 02, 2006 10:29

lolo_golf pisze:Ja bym wymienił kopułke :grin:
Ja tez bym ci radził wymienic kopułke albo sprawdzic czy rzeczywiscie nie jest pęknieta,wszystko mozliwe ze dostało sie troche wody i stad te przebicia.Jak bedziesz wymieniał kopułke to wymien razem z palcem. Drogi nie jes ale bedziesz miał pewnosc ze w srodku jest wszystko ok. Nowe to zawsze nowe. :okej:



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » czw lut 02, 2006 20:18

Miałem podobny problem jak jeszcze miałem MK II tyle że te iskierki przeskakiwały przy świecach, z takich metalowych blaszek które były na kablach na blok silnika i to na każdym garze!! przy każdej wymianie przewdów musiałem odrazu zrywać blaszki aby pozbyć się problemu.

Coprawda sprzedałem autko ale ciekawi mnie dlaczego tak się działo?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości