Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukistrach
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
Lokalizacja: Pomiechówek

Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana

Post autor: lukistrach » ndz maja 03, 2009 17:57

Witam,

najprawdopodobniej w moim VW ciężke odpalanie jest spowodowoane cofaniem sie paliwa,

Chcę wymienić zawór zwrotny ale niebardzo wiem, który :blush:

Proszę o instrukcję...

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 21:27 przez lukistrach, łącznie zmieniany 1 raz.



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz maja 03, 2009 20:44

nie wiem nic na temat zaworu zwrotnego. Raczej proponowałbym uszczelnic uklad paliwowy, filtr itp


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » wt maja 05, 2009 22:33

PiotrusVW pisze:nie wiem nic na temat zaworu zwrotnego. Raczej proponowałbym uszczelnic uklad paliwowy, filtr itp
Obrazek



tomibull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 27, 2008 10:48
Lokalizacja: Płock

Post autor: tomibull » wt maja 05, 2009 22:50

Ja miałem w swoim ASV ten sam problem stale pojawiały się pęcherzyki powietrza. Kupiłem nowy filtr knecht one są wraz z uszczelką pod powyższy zawór zwrotny.
Podobno raz na jakiś czas warto spuścić syf z filtra tym korkiem u dołu a przy tym doszczelnić go teflonem aby szczelnie był zamknięty od dołu.
Problem z filtrem jest taki że stale drga z karoserią więc jakakolwiek nieszczelność, czy na przewodach czy zaworze daje objaw pęcherzyków w przewodach.A to odbija się na mocy i porannym rozruchu.



MarekU744
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt gru 05, 2008 22:11
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: MarekU744 » wt maja 05, 2009 23:54

jest zawór zwrotny w zbiorniku paliwa.. Pod siedzeniem z tylu po prawej stronie masz klapke odkręć ją o bedziesz miał plywak dochodzą tam dwa przewody jeden zasilający drugi powrotny w srodku masz dwa zaworki zwrotne jednen na ssaniu drugi na powrocie ale niestety nie rozbieralna część Całość można rozebrać dostać się od dołu ale do zaworków niestety nie są zgrzane z obudową . Jeżeli cofa sie Tobie paliwo to zastosuj zaworek zwrotny na wężyku są w sprzedaży w każdym sklepie motoryzacyjnym tylko nie bież taniego bo nie zda egzaminu



pelek8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 03:03
Lokalizacja: Borowa Góra
Kontakt:

Post autor: pelek8 » wt cze 09, 2009 21:28

Witam ktos wie gdzie mozna znalezc zawor oznaczony na rysunku jako 4?? Czy na allegro sa one dostepne bo nie wiem jak go szukac?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt cze 09, 2009 21:34

Są na alegro :) nazywa się to podgrzewacz filtra paliwa, albo zawór filtra paliwa

a szuka się tak :)

http://www.allegro.pl/search.php?string ... aign=opera



pelek8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 03:03
Lokalizacja: Borowa Góra
Kontakt:

Post autor: pelek8 » śr cze 10, 2009 11:14

Dzieki. Ja znalazlem to samo przez "zawór filtra paliwa" ale i tak dzieki! :)
Tylko ze to sa jakies takie NO NAME a czy mozna dostac wspomniany wczesniej BOSCH'a??
W intercarsie maja ten sam NO NAME co jest na allegro po 55zl gdzie na allegro po 20zl...



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » sob cze 20, 2009 12:35

Witajcie, wymienilem świece i filtr paliwa w moim golfie ( mk3 1.8 66kw) no i mam dalej problem :/ a mianowicie ... gdy mam rezerwe w aucie ( chodzi o paliwo :p) auto nie chce zapalic od razu, trzeba albo tak ze 3 razy wlaczyć i wylaczyć zapłon albo pokręcic tak ze 5 razy rozrusznikiem az zapali ... no i nie wiem co z tym fantem zrobić :/

poradźcie cos chlopaki, bo mnie juz krew zalewa, i w ogole przypal troche go tak krecic <lol> sprawia wrazenie jakiegos trupa <lol>



pelek8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 03:03
Lokalizacja: Borowa Góra
Kontakt:

Post autor: pelek8 » sob cze 20, 2009 13:04

poczytaj sobie o zaworku o ktorym tutaj mowa... prawdopodobnie paliwo ci sie cofa. mozesz jeszcze miec brudny ssak w zbiorniku skoro przy rezerwie ciezko ciagnie. moga tam sie syfy zageszczac jak malo jest paliwa. warto go wyczyscic ja tak zrobilem bo byl brudny. powodzenia



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » pt cze 26, 2009 00:59

a zeby wyczyscic trzeba go wyciagac ?? dam rade sam to zrobic ??

a druga sprawa, jakbym chcial zamontować zaworek zwrotny, to w ktorym miejscu sie go montuje ?? byłbym wdziecznu za jakieś fotki podgladowe .... obstawiam u mnie cofanie się paliwa, gdyż po postoju nocnym jak wlącze i wyłącze zapłon tak ze 3-4 razy to golfik zapali odrazu ... stad moje podejrzenia, ale nie wiem co dokladnie mogło sie stać ze paliwo sie cofa :/



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » sob sie 15, 2009 17:49

Ja mam u siebie tak ze jak auto postoi cały dzien to ciezko pali, zawsze pęcherzyki powietrza lecą w przewodzie zasilającym, zauważyłem jeszcze ze jak auto chodzi i wyłącze silnik to pęcherzyk cofa sie przewodem zasilającym od strony pompy do filtra - jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz sie 16, 2009 08:10

marcuso86 pisze:jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?
zgadza się, najczęściej powietrze lewe przepuszcza właśnie ten oring pod zaworem jednokierunkowym podgrzewacza paliwa - nr 3 i 4 na powyższym foto.


Obrazek

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » ndz sie 16, 2009 13:15

Sztomel pisze:
marcuso86 pisze:jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?
zgadza się, najczęściej powietrze lewe przepuszcza właśnie ten oring pod zaworem jednokierunkowym podgrzewacza paliwa - nr 3 i 4 na powyższym foto.
A zatem czy powietrze które idzie wraz z paliwem caly czas to tez moze być wina tego zaworka? (ponieważ zaworek jest na drodze powrotnej wiec chyba nie, tylko enentualne cofajnie sie paliwa wchodzi w grę, a moze sie mylę niech mnie ktos poprawi)
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 13:17 przez marcuso86, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 154 gości