porsze o rade, elektryka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
porsze o rade, elektryka
Witam, wkoncu udalo mi sie naprawic ten niedzialający obrotek, ale jak podłączylem nie pokazuje dobrze :/ . Ssilnik na wolnych obrotach - obrotek 0. Przegazuje na 2-3 tys - obrotek na maxa sie wychyla i wraca. Nagralem filmik zeby to zoobrazowac:
[youtube][/youtube]
Tymczasowo przyczepilem tarczke z papieru aby poglądowo miec obroty i zeby cos podregulowac potencjometrem który jest w okolicach "1" na tarczce obrotomierza. Ale to nic nie dalo. Po odpaleniu silnika obroty ida kolo 1200 - 1100 i spadają do zera. Jednoczesnie mam problem z kontrolka oleju i brzeczykiem....
W szukajce wyczytalem o stabilizatorze napiecia +10 V. Moze to on jest sprawca tego calego galimatiasu
[youtube][/youtube]
Tymczasowo przyczepilem tarczke z papieru aby poglądowo miec obroty i zeby cos podregulowac potencjometrem który jest w okolicach "1" na tarczce obrotomierza. Ale to nic nie dalo. Po odpaleniu silnika obroty ida kolo 1200 - 1100 i spadają do zera. Jednoczesnie mam problem z kontrolka oleju i brzeczykiem....
W szukajce wyczytalem o stabilizatorze napiecia +10 V. Moze to on jest sprawca tego calego galimatiasu
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Sprubuj przesmarować sprezynke w obrotku , chyba bedzie lepiej poszukac nowych zegarów
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie ma takiej opcji - w zeszlym tygodniu odebralem alternator z naprawy - cały zregenerowany - mostek prostowniczy nowy, regulator, itd. Wiec bardzo wątpie zeby alternator był przyczyną.Michaś_1977 pisze:A sprawdzałeś altek?Może dioda pod którą jest podpięte wyjście W jest uszkodzona.
Jeżeli masz znajomego,który posiada taki wóz jak Ty,to podłącz kawałkiem kabla do jego altka i wtedy będzie wiadomo.
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości