Swiece zarowe wymienione-dziwnie odpala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zapytam jutro kumpla czy ma amperomierz. Wiec podlaczyc go do listwy i do "+" aku ?
Jesli mi pokaze mniej to i tak bede musial odkrecic listwe zeby sprawdzic ktorej swiecy brakuje tych kilku amper a jesli pokaze 48 amper to znaczy ze sprawdzac przewod,bezpiecznik i przekaznik bo po podlaczeczu miernika do aku nie korzysta z tych 3 rzeczy ?
Dobrze mowie ?
Jak nie to mnie poprawcie bo spale sobie autko lub wysadze aku w powietrze.
Jesli mi pokaze mniej to i tak bede musial odkrecic listwe zeby sprawdzic ktorej swiecy brakuje tych kilku amper a jesli pokaze 48 amper to znaczy ze sprawdzac przewod,bezpiecznik i przekaznik bo po podlaczeczu miernika do aku nie korzysta z tych 3 rzeczy ?
Dobrze mowie ?
Jak nie to mnie poprawcie bo spale sobie autko lub wysadze aku w powietrze.
Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G
teraz jest Vectra 1.8 B+G
Jak nie bede mial miernika to sprawdze na zarowke bo na iskrzenie to sie troche boje. Przede mna i za mna stoja autka sasiadow a po bokach bloki. Nie chce zeby ktos znalazl w swoim pokoju resztki mojego aku (zawsze jest jakies ryzyko).
Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G
teraz jest Vectra 1.8 B+G
Jeslibedziesz mial taki amperowmierz to wpinasz sie powiedzmy miedzy listwa a bezpiecznikiem jak pokaze ok 48 amper swieczki dobre ale watpie zeby kumpel mial taki amperowmierz bo to juz profesjonalny sprzet a nie zaden multimetrSCRASH pisze:Zapytam jutro kumpla czy ma amperomierz. Wiec podlaczyc go do listwy i do "+" aku ?
Jesli mi pokaze mniej to i tak bede musial odkrecic listwe zeby sprawdzic ktorej swiecy brakuje tych kilku amper a jesli pokaze 48 amper to znaczy ze sprawdzac przewod,bezpiecznik i przekaznik bo po podlaczeczu miernika do aku nie korzysta z tych 3 rzeczy ?
Dobrze mowie ?
Jak nie to mnie poprawcie bo spale sobie autko lub wysadze aku w powietrze.
Amperomierz wpinasz w szereg między klemę aku a biegun aku. Wykręć klemę np dodatnią i podłacz miedzy nią a biegun miernik. A jezeli chodzi o np przekaznik to pobory są znikome Amperomierz nawet tego zbytnio przy 48A nie wykryje.
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 22:56 przez SławekUKF, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie znam sie na miernikach ale widzialem ze mial kiedys taki elektroniczny z pokretlem na dole gdzie mozna bylo sprawdzic m.in. napiecie i wiele innych *#cenzura#*. Kiedys sprawdzal mi ladowanie akumulatora. Prawdobodobnie po przelaczeniu bedzie tam taka opcja.Chyba ze mowimy o 2 roznych rzeczach
Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G
teraz jest Vectra 1.8 B+G
Dobra najpierw sprawdze zarowka czy w ogole swieci na kazdej swiecy bo mozliwe ze ktoras calkiem padla a potem jesli wszystkie beda swiecic poszukam jakiegos amperomierza i zapytam jeszcze raz krok po kroku bo kazdy z was mowi inaczej a w taki sposob to raczej poleci mi jak nie aku to instalacja.
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 22:50 przez SCRASH, łącznie zmieniany 1 raz.
Albo sie wpinasz tak jak właśnie ten kolega pisze. Jak ci lepiej bedzie. Multimetry mają tylko do 10AWRHZ pisze:Jeslibedziesz mial taki amperowmierz to wpinasz sie powiedzmy miedzy listwa a bezpiecznikiem jak pokaze ok 48 amper swieczki dobre ale watpie zeby kumpel mial taki amperowmierz bo to juz profesjonalny sprzet a nie zaden multimetr Smile
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 21:53 ]
Bongo 102 czy miałes kiedyś miernik w ręce?
[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 21:59 ]
Bongo przeczytaj to jeszcze ze dwa razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości