Rzuca silnikiem na biegu jalowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rzuca silnikiem na biegu jalowym
Witam. Od jakiegos czasu troche rzuca silnikiem na biegu jalowym. Nie ma znaczenia czy cieply czy zimny, tak jakby wypadal zaplon. Podczas jazdy jest ok. Moc wydaje mi sie ze tez ok. Jest to silnik 1,6 102 KM SR. Jedynie co zauwazylem ze z rana troche bardziej to sie odczuwa i podczas zapalenia czuc strasznie beznzyne z rury wydechowej, czasem dlawi sie jak dodaje gazu- ale to tylko podczas pierwszego odpalania. Najbardziej mnie irutuje te rzucanie i nierownomierna praca silnika. Co moze byc przczyczyna. Bylem na Vagu to mam uszkodzona druga sonde za katem- ale wydaje mi sie ze ona nie ma na to wplywu- wymienilem i jest tak samo. Moze ktos z Was ma podobny problem ztym silnikiem to prosze o rade.
- marcin chmielew
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 22:32
- Lokalizacja: rypin
temeratura na Vagu taka sama co na wskazaniu na desce. Po wymianie sondy drugiej bez zmian, ale za to nie mam juz check engine. bo denerwowala mnie ta zolta kontrolka. Zas praca silnika bez zmian, jest to delikatnie lekko odczowalne rzucanie silnikiem, szczegolnie podczas pierwszego rozruchu to naciskajac na gaz troche sie dlawi i pyrcha, czasem strzeli,-potrafi zgasnac jak nie dodaje gazu. Zas podczas jazdy jest ok ciagnie i pracuje rowno. Jedynie na biegu jalowym jest to odczuwalne. Czy moze byc wina w cewce?
Ja miałem cos podobnego tylko niekoniecznie przy odpalaniu ale od czasu do czasu samo sie tak jakby zalaczalo to drganie silnikiem. Chodzilem pytalem sie wlasnie o wezyki ktos mi nawet powiedzial ze poduszka na silniku pozniej ktos to zdementowal a jak pojechalem do znajomego do warsztatu to okazalo sie ze nie pracowal na jednym cylindrze o ile dobrze sie w tym orientuje. Wymiana uszczelki pod glowica i problem zniknal. Dobrze ze to byla osoba mi znajoma wiec wziela tylko za uszczelke pieniadze bo sadze ze w warsztacie to by bylo dosyc kosztowne.
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/8480][img]http://www.motostat.pl/user_images/8480/icon3.png[/img][/url]
Witam, wlasnie swiece wymienialem rok temu czyli ok 15 tysiecy oraz przewody. Bylo ok. az do czasu kiedy musialem wymienic jeden wtryskiwacz gazowy akurat siedzial na 4 sylindrze w kolektorze od dolu, tam gdzie cewka zaplonowa, moze ruszylem swiece czy moze cewke no nie wiem ale po wymianie tego wtrysku ( bo mi puszczal) na beznyznie i na gazie pracuej tak samo- delikatne wypadanie zaplonu. Czy za pomoca Vaga wykryje ta usterke? bo mam zamiar podjechac w tygodniu i zdiagnozowac. Co do uszczelki to raczej wykluczam obiaw, plynu nie ubywa. To tak jakby wypadala iska sporadycznie. Swiece wstawilem oryginalne. VW audi. Troche jest to dokuczliwe. Musze przyznac ze silnik VW SR jak wszystko rowno pracuje i jest ok to prace ma bardzo cicha, wogole nie slychac. Co mozna sprawdzic jeszcze.?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 328 gości