Problem ze ssaniem AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze ssaniem AAZ
Witam; Mam problem ze ssaniem w moim AAZ 1.9TD a objawia się to wysokimi obrotami po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Ssanie wyłącza się dopiero w mieście w korku. Winny będzie termostat czy czujnik temperatury bo nie wiem na jakiej zasadzie polega ssanie ( widzę że przewód z podciśnieniem idzie do gruszki przy pompie, tylko nie wiem z czym jest połączony). Wszelkie info mile widziane
Golf II syncro 1.8 89r
Golf IV 4motion ARL 02r
Golf IV 4motion ARL 02r
Linka od przsypieszenia kąta wtrysku działa w prawidłowo. chowa się samoczynnie po zapaleniu. Później silnik ma 1100 ob/min przez około 20 minut .Po nagrzaniu się (długim) skaczą obroty raz 1100 i 800. Później jest na 850 obr/min.
Na zdjęciu podciśnienie do gruszki powoduje zwiększenie obrotów
Na zdjęciu podciśnienie do gruszki powoduje zwiększenie obrotów

Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 09:25 przez sato0, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf II syncro 1.8 89r
Golf IV 4motion ARL 02r
Golf IV 4motion ARL 02r
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
Ja mam AAZ z '97 i mam automatyczne wyprzedzenie kąta. Gruszka steruje naciągiem linki. Ale wystarczy że silnik załapie lekka temperature i obroty spadają do 900-950. Może faktycznie masz jakiś syf w przewodzie podciśnienia, może linka się przycina, może dzwigienka przy pompie, a może membrana w gruszce??
Musisz sprawdzić wszystko po kolei
Pozdrowienia
Musisz sprawdzić wszystko po kolei
Pozdrowienia
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Musisz się upewnić czy problem z obrotami jest napewno związany z przyspieszaczem kąta wtrysku .Najprościej to zrobić odpinając linkę od cięgna przyspieszacza .Przy obecnych temperaturach w zasadzie nie trzeba go używać o ile ktoś ma ręczne ,ja nie używam latem bo niema takiej potrzeby.O ile po odpięciu linki od cięgła będzie to samo to prawdopodobnie coś nie tak z pompą a dokładniej to z wydatkiem szczątkowym ...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ght=obroty
i tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... acja+pompy
mozna poszukac kiedys o tym pisałem
i tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... acja+pompy
mozna poszukac kiedys o tym pisałem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości