Sciaga w prawo... POMOCY, rece opadaja!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:57
- Lokalizacja: Warszawa
Sciaga w prawo... POMOCY, rece opadaja!
Ponawiam temat gdyz w poprzednich niestety nie zostal rozwiazany!!!
Witam, mam taki problem, ze gdy dodaje gazu zaczyna sciagac samochod w prawo i trzeba skontrowac kierownica zeby jechal prosto, w momecie gdy puszczam gaz sciaga w lewo i znowu trzeba kontrowac kierownica.
Samochod mam od nowosci, nie mial zadnego dzwona!!!
Zostaly wymienione tylne tuleje na obydwu wachaczach, zostala zrobiona geometria u mega fachowca, samochod oprocz tego byl jeszcze na szarpakach zeby sprawdzic czy nie ma jeszcze jakis luzow, sworznie, gorne mocowania amorkow wszysko bylo OK!!! Jedyne co to, został zlokalizowany luz na maglu, ale nie mam pojecia czy to moze byc przyczyną...
Bardzo prosze o pomoc!!!
Witam, mam taki problem, ze gdy dodaje gazu zaczyna sciagac samochod w prawo i trzeba skontrowac kierownica zeby jechal prosto, w momecie gdy puszczam gaz sciaga w lewo i znowu trzeba kontrowac kierownica.
Samochod mam od nowosci, nie mial zadnego dzwona!!!
Zostaly wymienione tylne tuleje na obydwu wachaczach, zostala zrobiona geometria u mega fachowca, samochod oprocz tego byl jeszcze na szarpakach zeby sprawdzic czy nie ma jeszcze jakis luzow, sworznie, gorne mocowania amorkow wszysko bylo OK!!! Jedyne co to, został zlokalizowany luz na maglu, ale nie mam pojecia czy to moze byc przyczyną...
Bardzo prosze o pomoc!!!
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 13:33 przez rugbyboogeyman, łącznie zmieniany 2 razy.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a widziales kidys przegub wyciagniety z auta? wyczyszczony ? NOWY PRZEGUB JEST FIOLETOWY , z względu na to ze miejca gdzie sa kulki jst hartowane w wysokiej temp, az wlasnie dostaje kolorkubelcho99 pisze:przegub był filoletowy
kolejna sprawa to nie wierze , ze przegub jest odpowiedzialny za sciaganie ! pomysl w jaki sposób przgub moze wpływac na obracajace sie koło, całosc zaczyna sie na flanszy skrzyni , tam jest jeden przegub , pozniej połoś, drugi przegub, to wszystko obraca sie z ta sama predkoscia. przgub zewnetrzny wchodzi w piaste, a piescie jest łozysko , i tutaj bym sie upatrywał , ze jedno koło trzyma, ale jak tutaj sie dzieje raz w prawo, raz w lewo, tuleje są ok , to moze nalezałoby sie przyjrzec tej maglownicy, moze ten luz powoduje, ze układ kierowniczy zyje swoim zyciem .
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a kolejna sprawa ,to przgub nie moze sie nagrzewac , zeby az był fioletowy
bo raz ze łozysko by szlag trafił, manzeta by sie stopiła, a najwazniejszy argument to taki , ze do przgubów stosuje sie smar grafitowy , wogóle nieodporny na temp no i w przegubie nie ma takiego tarcia zeby sie nagrzewał, jedyne ciepło ktore moze byc wyczuwalne , pochodzi z zewnatrz z łozyska jak jest walniete, z tarcz jak sa nagrzane poprzez piaste ( lub trzymaja podczas jazdy ) z komory silnika, ale to sa minimalne wzrosty temp , na pewno nie taka zeby zrobił sie fioltowy , bo to jakas
bzdura jest.
bo raz ze łozysko by szlag trafił, manzeta by sie stopiła, a najwazniejszy argument to taki , ze do przgubów stosuje sie smar grafitowy , wogóle nieodporny na temp no i w przegubie nie ma takiego tarcia zeby sie nagrzewał, jedyne ciepło ktore moze byc wyczuwalne , pochodzi z zewnatrz z łozyska jak jest walniete, z tarcz jak sa nagrzane poprzez piaste ( lub trzymaja podczas jazdy ) z komory silnika, ale to sa minimalne wzrosty temp , na pewno nie taka zeby zrobił sie fioltowy , bo to jakas
bzdura jest.
widocznie kilka lat to za małobelcho99 pisze:ale obserwuje to forum juz kilka lat
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
na zewnatrz czasem tez przechodzi ten fiolet, ale nie tak zeby był przgub fioletowy.belcho99 pisze:był fioletoway w sdoku nie tylko w fabrycznych miejscach.
nie robie, ale pomysl , zanim cos napiszesz, wyobrazasz sobie jaka tmperature musiałby miec przgub zeby zmienił kolor ? wiesz z czego jest manzeta nie ?belcho99 pisze:Nie rób ze mnie idioty
zastanów sie , w jaki sposób moze sie przegub tak nagrzac zeby zmienił kolor , powiem Ci jak , W PIECU ! , nawet jak nie bedzie smaru to bedzie klekotał , bdzie miał luzy, ale nie nagrzeje sie ! i ja Ci bajek nie wciskam, miejsca fioletowe na przgubie nie sa wynikiem przegrania przegubu wskutek jego złej pracyj tylko efektem wzmocnienia tych elementów, jak dostanie luzów, to sie zuzyje w srodku, moze sie nawet rozleciec, ale nie zagrzeje sie sam z siebie
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:57
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Witam
Piszesz ze masz nowe opony to moze zamień je z innymi. Kiedyś w stacji diagnostycznej koleś przedemną miał problem ze ściąganiem i nie wiedzili co to jest. Okazało soe ze opona miała wade fabryczną i działy sie dziwne anomalie. Po zmianie opon smigało prosta ze aż szok.
Może to coś da. Przynajmniej wyeliminujesz opony na 100%.
Pozdrawiam
ZC
Piszesz ze masz nowe opony to moze zamień je z innymi. Kiedyś w stacji diagnostycznej koleś przedemną miał problem ze ściąganiem i nie wiedzili co to jest. Okazało soe ze opona miała wade fabryczną i działy sie dziwne anomalie. Po zmianie opon smigało prosta ze aż szok.
Może to coś da. Przynajmniej wyeliminujesz opony na 100%.
Pozdrawiam
ZC
Ja tez mialem taki przypadek ze przegub byl suchy i sciogalo mnie na jedna strone nie zawsze Nieraz potrafilo tak zlapac ze nie potrafilem utrzymac kierownicy Myslalem ze mam luzny wozek pozrywane tuleje na wachaczach ale jednak to byla wina zewnetsznego przegubu
A co do fioletowych przegubow to GUTI ma racje one sa fabrycznie takie fioletowe
A co do fioletowych przegubow to GUTI ma racje one sa fabrycznie takie fioletowe
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 19:38 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
istnieje takie prawdopodobienstwo, ze przegub bz smaru moze powodowac znoszenie ,przegub bez smaru chodzi ciezko , a co za tym półoska jest sztywna , koło nie bedzie skręcac, jezeli auto przyspiesza wachacze lekko ida na gumach sie cofaja, a koło jest prosto dzieki temu ze zadziałał połaczenie przegubowe, nie wiem czy dobrze tłumacze, widze to w głowie, ale nie potrafie przniesc na klawisze chodzi o to ze połos jest sztywna , a powinna byc ruchoma na koncu
mozna dla pewnosci sprawdzic te przeguby, jakbys zobaczył ze sa fioltowe to sie nie przejmuj
spojrz czy jest smar, w razie potrzeby uzupełnij , mozesz przejrzec tez jak wygladaja kulki i miejsca w którch one naciskaja na przegub, czy nie ma wzerów , odcisniec, pękniec ( na wszelki wypadek ).
sprawdz czy przegub lekko chodzi na pólosce, sprawny przegub powinien nie stawiac oporu gdy sie go pusci na trzymajac na półosce, powinien płynnie opasc, bez stuków, nie przejmuj sie luzem wzdłuznym , wazne zeby go nie bylo jak bedzisz chcial obrocic przegub na połosce
mozna dla pewnosci sprawdzic te przeguby, jakbys zobaczył ze sa fioltowe to sie nie przejmuj
spojrz czy jest smar, w razie potrzeby uzupełnij , mozesz przejrzec tez jak wygladaja kulki i miejsca w którch one naciskaja na przegub, czy nie ma wzerów , odcisniec, pękniec ( na wszelki wypadek ).
sprawdz czy przegub lekko chodzi na pólosce, sprawny przegub powinien nie stawiac oporu gdy sie go pusci na trzymajac na półosce, powinien płynnie opasc, bez stuków, nie przejmuj sie luzem wzdłuznym , wazne zeby go nie bylo jak bedzisz chcial obrocic przegub na połosce
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
w Mk5 jest "suche" elektromechaniczne wspomaganie, w przypadku niedomagań powinny zapisać się błędy, ale skoro sprawdzał ci "mega mechanik" to sądzę że zostało to zrobione, że został sprawdzony czyjnik kąta położenia kierownicy, że rozmiar kół w adaptacjach jest wprowadzony właściwyrugbyboogeyman pisze:
jakies pomysly odnosnie maglownicy????
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 21:48 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:57
- Lokalizacja: Warszawa
Podjedz do serwisu cos moga wiedziec na ten temat Auta nowe VW kupywane w salonach w Polsce przechodza przez Poznan Tam jest siedziba VW i Skody W Poznaniu sa ludzie ktorzy sie ucza roznych wad i usterek aut Po takich testach serwis Skody i VW dostaja na pismie usterki jakie wystepuja w eksploataci samochodu Dlatego serwisie jest Im szybciej zlokalizowac usterke jak maja takie sciagi Moze ktos z takim czyms walczyl w serwisie lub maja juz na to odpowiedz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości