Czujnik Halla
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik Halla
siemka. po sprawdzeniu VAGiem bledow silnika wsykoczylo cos takiego:
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Ma ktos pojecie o co chodzi?
PZD
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Ma ktos pojecie o co chodzi?
PZD
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gdy Kolega sprawdzał samochód z silnikiem benzynowym na postoju, przy niepracującym silniku - taki błąd jest prawidłowy. Sterownik czyli komputer mając włączony zapłon i niekręcący się silnik odczytuje ten stan jako błąd czujnika Halla. To inaczej czujnik obrotów silnika, wbudowany jest w aparat zapłonowy.
Sprawdzić jeszcze na pracującym silniku, po skasowaniu błędu.
Sprawdzić jeszcze na pracującym silniku, po skasowaniu błędu.
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na wlaczonym silku byl ten blad. Nie wiem czy m to cos ze soba wspolnego ale jeszcze jest tak ze na wolnych obrotach z wlacoznym climatroickiem obroty sa stale a jak go wylacze to dleikatnie sie silnik telepie i raz na jakis czas spada delikatnie z obrotow? Tak mi sie przypomnialo o tej schizie.Zico63b pisze:Gdy Kolega sprawdzał samochód z silnikiem benzynowym na postoju, przy niepracującym silniku - taki błąd jest prawidłowy. Sterownik czyli komputer mając włączony zapłon i niekręcący się silnik odczytuje ten stan jako błąd czujnika Halla. To inaczej czujnik obrotów silnika, wbudowany jest w aparat zapłonowy.
Sprawdzić jeszcze na pracującym silniku, po skasowaniu błędu.
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Moze i tak tylko powiedz mi ak mozesz gdzie go znalezc? I czy ma to cos wspolnego z tymi nierownymi obrotami a jezeli nie to czym moga byc one spowodowane?? zgory dzieki za odpowiedz.Zico63b pisze:No to jeśli odpalimy silnik, zeskanujemy błędy, skasujemy je i ponownie sprawdzając - znów jest widoczny - wtedy już jest diagnoza: uszkodzenie czujnika.
Sporadyczny to znaczy był a nie ma lub źle kontaktuje. Może tylko wtyk lub kabelek?
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jest nabudowany na aparacie zapłonowym. Dokładnie rzecz biorąc, zamiast aparatu, na głowicy silnika od strony kierowcy. Zapomniałem bowiem że nie ma tam już klasycznego aparatu i rozdzielacza a cewka ma 4 wyjścia.
W każdym razie jest to część 26 lub 27, zależnie od wersji silnika. Do niej dochodzi po prostu wtyczka z kabelkami.
W każdym razie jest to część 26 lub 27, zależnie od wersji silnika. Do niej dochodzi po prostu wtyczka z kabelkami.
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 20:35 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 416 gości