gdy pulsuje pedalem hamulca podnosza sie obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
gdy pulsuje pedalem hamulca podnosza sie obroty silnika
Witam wszystkich wczoraj wieczorem zadziwilo mnie jedno a mianowicie gdy stalem przed swoja brama i pulsowalem pedalem hamulca to z normalnych obr. czyli 900obr, do prawie 2 tys a nie wiem dlaczego i jak juz nie pulsuje pedalem hamulca to obroty sie unormowaly
vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)
Perełka w modyfikacji :)
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
do 2 troszk za duzo, cos z podcisnienim moze byc nie tak , serwo hamulca zasilane jest z podcisninia hamulca, jak serwo pada to pedał jest twardy i trzeba mocno deptac, zeby hamowało
obroty wzrastaja, to normalne, bo potrtzeba silnikowi powietrza, ale zeby do 2 tys ? hm dziwne
obroty wzrastaja, to normalne, bo potrtzeba silnikowi powietrza, ale zeby do 2 tys ? hm dziwne
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
znaczy korektor mi gdzies puszcza bo jak do dusze do oporu pedal to kapnie z niego czasami plyn
a jak poznac jak jest serwo uszkodzone bo moge kupic drugie w dobrej cenie
a jak jeszcze sprawdzic ten przewodzik na kanal i jazda?
[ Dodano: 13 Sie 2009 18:37 ]
a wracajac jeszcze do tego cisnienia co mowil guti to gdzie to i jak sprawdzic dzisiaj bede z tym walczyl jak wroce z pracy
a jak poznac jak jest serwo uszkodzone bo moge kupic drugie w dobrej cenie
a jak jeszcze sprawdzic ten przewodzik na kanal i jazda?
[ Dodano: 13 Sie 2009 18:37 ]
a wracajac jeszcze do tego cisnienia co mowil guti to gdzie to i jak sprawdzic dzisiaj bede z tym walczyl jak wroce z pracy
vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)
Perełka w modyfikacji :)
pewnie kapie z połączenia węża i króćca kolektora ale to nie ma nic wspólnego z hamulcemmazio_leczna pisze:znaczy korektor mi gdzies puszcza bo jak do dusze do oporu pedal to kapnie z niego czasami plyn
tak jak kolegaguti, napisał jak serwo jest padnięte to pedał hamulca jest twardy i nie hamuje zupełnie jak na zgaszonym silnikumazio_leczna pisze:a jak poznac jak jest serwo uszkodzone bo moge kupic drugie w dobrej cenie
nie. wystarczy ze podniesiesz maske i znajdziesz przewód co łączy kolektor z takim dużym okrągłym elementem(serwo) przy pompie hamulcoweja jak jeszcze sprawdzic ten przewodzik na kanal i jazda?
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 18:42 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 313 gości