[mk3]Korek a ubywajacy plyn w chlodnicy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Sprawdzalem,
waz chlodnicy gorny goracy, dolny bardzo cieply, przewod zwrotny do odpowietrzania drozny tj. plynie sobie plyn od czasu do czasu.
Chwilowo wywalilem uszczelke przy korku. W trasie jak dolalem na maksa plyn i tak mi ubylo plynu. Dzisiaj dziwnym zbiegiem okolicznosci rano jeszcze palil sie zbyt maly poziom plynu, a pozniej juz nie. Poziom plynu wzrosl do minimum i nie pali sie zadna kontrolka.
waz chlodnicy gorny goracy, dolny bardzo cieply, przewod zwrotny do odpowietrzania drozny tj. plynie sobie plyn od czasu do czasu.
Chwilowo wywalilem uszczelke przy korku. W trasie jak dolalem na maksa plyn i tak mi ubylo plynu. Dzisiaj dziwnym zbiegiem okolicznosci rano jeszcze palil sie zbyt maly poziom plynu, a pozniej juz nie. Poziom plynu wzrosl do minimum i nie pali sie zadna kontrolka.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Bo pod wpływem ciepła płyn się rozszerza zwieksza objetośc i kontrolka się nie pali obserwuj olej jego poziom i barwę. jak będzie rósł to uszczelka pod głowicą.pkirylcz pisze:Sprawdzalem,
waz chlodnicy gorny goracy, dolny bardzo cieply, przewod zwrotny do odpowietrzania drozny tj. plynie sobie plyn od czasu do czasu.
Chwilowo wywalilem uszczelke przy korku. W trasie jak dolalem na maksa plyn i tak mi ubylo plynu. Dzisiaj dziwnym zbiegiem okolicznosci rano jeszcze palil sie zbyt maly poziom plynu, a pozniej juz nie. Poziom plynu wzrosl do minimum i nie pali sie zadna kontrolka.
TUTENHAMON
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
witam
Kiedyś już pytałem się na forum czy po całej nocy gdy autko stoi w garażu rankiem po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego powinno być ciśnienie ktoś mi odpowiedział że to jak najbardziej normalne.
Z tego co przeczytałem powyżej i w kolejnych postach nie jest to normalne (chyba że nie doczytałem niech mnie ktoś poprawi)
Dzisiaj z rana otwieram maske a na zbiorniczku na jego łączeniu taki jak gdyby biały nalot. Odkręcam, oczywiście sykniecie i tyle. Oglądałem korek ale u mnie nie widać żeby tam były jakieś odpowietrzniki. Silnik 1,6 ABU.
Powoli zaczynam się obawiać że mam zapowitrzony układ i nie potrafie sobie z tym poradzić.
Probowałem naciskać węże od chlodnicy górny i dolny i plyn sie unosi. Jednak jak naciskam ten cienki który idzie od króćca do zbiorniczka wyrównawczego to sie raczej nic nie dzieje.
Czytałem bowiem w innych postach że komuś nawet tą rurką wraca płyn.
Co u mnie jest w takim razie nie tak i jak moge sobie z tym poradzić?
Proszę także o porade w sprawie tego korka. Od wewnątrz jest tylko czarny plastik z gwintem ale nigdzie nie widać żadnych odpowietrzników. Czy w MK3 jest inaczej niż w MK2?
Z góry dziękuję za podowiedzi i pozdrawiam.
Kiedyś już pytałem się na forum czy po całej nocy gdy autko stoi w garażu rankiem po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego powinno być ciśnienie ktoś mi odpowiedział że to jak najbardziej normalne.
Z tego co przeczytałem powyżej i w kolejnych postach nie jest to normalne (chyba że nie doczytałem niech mnie ktoś poprawi)
Dzisiaj z rana otwieram maske a na zbiorniczku na jego łączeniu taki jak gdyby biały nalot. Odkręcam, oczywiście sykniecie i tyle. Oglądałem korek ale u mnie nie widać żeby tam były jakieś odpowietrzniki. Silnik 1,6 ABU.
Powoli zaczynam się obawiać że mam zapowitrzony układ i nie potrafie sobie z tym poradzić.
Probowałem naciskać węże od chlodnicy górny i dolny i plyn sie unosi. Jednak jak naciskam ten cienki który idzie od króćca do zbiorniczka wyrównawczego to sie raczej nic nie dzieje.
Czytałem bowiem w innych postach że komuś nawet tą rurką wraca płyn.
Co u mnie jest w takim razie nie tak i jak moge sobie z tym poradzić?
Proszę także o porade w sprawie tego korka. Od wewnątrz jest tylko czarny plastik z gwintem ale nigdzie nie widać żadnych odpowietrzników. Czy w MK3 jest inaczej niż w MK2?
Z góry dziękuję za podowiedzi i pozdrawiam.
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Jak chcesz odpowietrzyc uklad (jesli ci sie oczywiscie zapowietrzyl) to odkrec korek i rozgrzej samochod. Niech troche na wiekszych obrotach pochodzi i tyle.
To ze jak rano odkrecasz i jest cisnienie tez jest normalne. Korek powinien wytrzymac do 1 atmosfery, powyzej tego cisnienia ma puscic. (mi trzyma 2atm. i chyba wymienie)
Gorny przewod taki cienki, jeden odpowietrza silnik, drugi uklad ogrzewania.
Jak scisniesz na calej dlugosci od dolu do gory to na pewno poleci plyn, o ile masz wystarczajaca w zbiorniczku. Wszystko to sa naczynia polaczone.
Nie rozumiem czym sie przejmujesz.
To ze jak rano odkrecasz i jest cisnienie tez jest normalne. Korek powinien wytrzymac do 1 atmosfery, powyzej tego cisnienia ma puscic. (mi trzyma 2atm. i chyba wymienie)
Gorny przewod taki cienki, jeden odpowietrza silnik, drugi uklad ogrzewania.
Jak scisniesz na calej dlugosci od dolu do gory to na pewno poleci plyn, o ile masz wystarczajaca w zbiorniczku. Wszystko to sa naczynia polaczone.
Nie rozumiem czym sie przejmujesz.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Jeszcze raz to na spokonie sprawdze.pkirylcz pisze:To ze jak rano odkrecasz i jest cisnienie tez jest normalne. Korek powinien wytrzymac do 1 atmosfery, powyzej tego cisnienia ma puscic. (mi trzyma 2atm. i chyba wymienie)pkirylcz pisze:, martwilem sie między innymi że jak w ukladzie cały czas jest takie ciśnienie (nawet po nocy) to że może mi jakąś uszczelke wydmuchać.
pkirylcz pisze:Gorny przewod taki cienki, jeden odpowietrza silnik, drugi uklad ogrzewania.
Jak scisniesz na calej dlugosci od dolu do gory to na pewno poleci plyn, o ile masz wystarczajaca w zbiorniczku
Dzięki za info i pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 345 gości