to już coś i znacznie lepiej niż nictwromek pisze:jakieś tam pojęcie mam o tym wszystkim, zielone, ale mam

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ale jaja nom faktycznietwromek pisze:tylko 1V miały 8mm z tego co ja wiem
Mi sie udało zdrową pompe dorwać za 40zł z przesyłką, wystarczy cierpliwie szukać.t0mal pisze:wogóle to zdaża się, że ludzie czasami pozbywają się pompy za grosze z błachego powodu, mój znajomy np sprzedał pompe z paska aaz za mniej niż 100 zł tylko dlatego, że lało mu się paliwo spod sprężyny.
LDA to dobra rzecz w TD można ustawić prawie bezdymnąt0mal pisze:A do pompy 8mm wydaje mi się że lda to zbędny gadżet, tym bardziej jeśli masz np. małą spręzarkę
leżą u mnie dwie pompy z CK, nie wiem czy ori, oby dwie po numerach mają 9mmtylko 1V miały 8mm z tego co ja wiem
Racja.Uszczelka ewidentnie do wymiany na metalową od TDIt0mal pisze:Co do pompy to jestem zdania, że 9mm powinna wystarczyć, żeby bałaganu narobić, napewno trzeba brać pod uwagę sprzęgło, no i myśle że na dobrym koksie uszczelka pod głowicą poleci po dniu ustawiania i testów.
Pompa od wolnossaka ma inną falę i parę innych bajerów.t0mal pisze:Czemu? Skoro kolega ma 9mm, to wystarczyłoby samą górę pompy przerzucić, przy okazjii govmoda i oring z tulejką zrobić i wio!
W moim przy jeździe w cyklu mieszanym,wyszło-4,6l/100kmt0mal pisze:A co do spalania fakt, może mało spalić, ale prawda jest taka, że jeżdząc po mieście musisz się liczyć ze spalaniem dochodzącym do 8l/100, na pompie 9mm i to jescze nie jest kres jej możliwości
Co do tego zdania to nie jestem przekonany czy tak szybko poleci uszczelka, moja wytrzymała prawie 2 lata na pompie 9mm od SBka, ciśnieniu sprężarki rzędu 1.1 - 1.5bara... i to na zwykłej uszczelce Goetze dla silnika 1.6TDMichaś_1977 pisze:Racja.Uszczelka ewidentnie do wymiany na metalową od TDI
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości