witam problem polega na tym ze autko zaczelo mulic dociskam pedal gazu i nic za chwilke dopiero szrpniecie i jest ok a jak wcisne sprzeglo lub wrzuce luz autko sobie gasnie tak jakby paliwa nie bylo. wogole oborty dziwnie stoja po regulacji tak samo: wymienilem:
rozrzad, silnik krokowy, olej swiece, kable, sonda lambda. podlaczylem go pod komputer i wyszlo ze sonda lamba i czujnik przepustnicy wymienilem sonde i znow podlaczylem i wyszlo czujnik halla ale podobno to nie to juz nie wiem co to moze byc:(
pozdrawiam i prosze o pomoc
Raz gaśnie a raz jest normalnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 18:09
- Lokalizacja: Łódź
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 18:09
- Lokalizacja: Łódź
z boku wtrysku , najlepiej omomierzem , ruszając przepustnicą obserwować omomierz , ma pokazywać płynne zmiany oporu , bez przerw
[ Dodano: 12 Sie 2009 22:31 ]
w Twoim silniku sterowanie to pewno układ mono - motronik , jeśli tak to do potencjometru przepustnicy dochodzą kable koloru brązowo - czarny , szaro - niebieski , czerwono - niebieski i szary
[ Dodano: 12 Sie 2009 22:31 ]
w Twoim silniku sterowanie to pewno układ mono - motronik , jeśli tak to do potencjometru przepustnicy dochodzą kable koloru brązowo - czarny , szaro - niebieski , czerwono - niebieski i szary
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 18:09
- Lokalizacja: Łódź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości