Prawidłowo te mniejsze sprężyny w gwincie przychodzą na dół. "Przypadkowo" mechanik założył mi je odwrotnie - tzn. ta większa opiera się o nakrętkę regulacji. Pojadę to oczywiście przełożyć ale pytanie jaka właściwie to różnica?
Foto poglądowe tak jak ma być:
Weitec gewinde - jaka różnica w kolejności sprężyn?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Różnie to ludzie zakładają, większość jednak tam gdzie gęściej to do dołu daje.
Ja miałem i tak i tak i różnicy w jeździe nie widziałem żadnej.
Czytałem arykuł w którym pisali, że jednak powinny być gęste u góry, ale większość zakłada odwrotnie.
Pozdro.
ps. tu też się chłopaki spierali:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=37662
Ja miałem i tak i tak i różnicy w jeździe nie widziałem żadnej.
Czytałem arykuł w którym pisali, że jednak powinny być gęste u góry, ale większość zakłada odwrotnie.
Pozdro.
ps. tu też się chłopaki spierali:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=37662
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 09:53 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 67 gości