mk2 1,6tdi 2 problemy: odpalanie i drui bieg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt sie 11, 2009 23:07

Michaś_1977,

wstaw opornik między czujnik temp dla świec żarowych jest na wyjściu na centralkę

albo zaopatrz sie w przekaźnik o symbolu 60 i zrzuć całkiem kabel wtedy za każdym razem grzeje ale świece wyłączają się niemal natychmiast po dokonanym rozruchu



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » wt sie 11, 2009 23:24

ja mam rade na 2 bieg.wez zrób sobie takie cięgno jak w vw golf III czyli w mk2 masz z zwykłego pręta zrobione i po obu stronach zagiete a zrob sobie takie cos jak na zdieciu do gory taki jak masz zrobic a na dole orginałObrazek



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sie 12, 2009 06:55

arwam pisze:wstaw opornik między czujnik temp dla świec żarowych jest na wyjściu na centralkę

albo zaopatrz sie w przekaźnik o symbolu 60 i zrzuć całkiem kabel wtedy za każdym razem grzeje ale świece wyłączają się niemal natychmiast po dokonanym rozruchu
Szacun arwam, ale omijanie szerokim łukiem usterki,to tak jak oszukiwanie samego siebie...
Wolę to naprawić :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr sie 12, 2009 08:14

Michaś_1977 pisze:
arwam pisze:wstaw opornik między czujnik temp dla świec żarowych jest na wyjściu na centralkę

albo zaopatrz sie w przekaźnik o symbolu 60 i zrzuć całkiem kabel wtedy za każdym razem grzeje ale świece wyłączają się niemal natychmiast po dokonanym rozruchu
Szacun arwam, ale omijanie szerokim łukiem usterki,to tak jak oszukiwanie samego siebie...
Wolę to naprawić :chytry:
najpierw zmierz normalnie ciśnienie i potem zrób próbę olejową i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.
ale narazie możesz sobie w ten sposób poradzić albo duża pompą ten problem skutecznie rozwiąże.
poprostu przy kręceniu rozrusznikiem ona znacznie szybciej podaje paliwo dzięki czemu jest ono lepiej rozpylone i łatwiej o zapłon paliwa w cylindrze ja dopuki miałem 9mm to na ciepłym ze da trzy obroty wałem musiał wykonać a teraz jest zawsze tak samo na dotyk nie zależnie od temp.
chyba że jakieś paliwo ciulowe mi się trafi jak ostanio na stacji na której już z górą 6lat się tankuję i zawsze paliwo było super a tu taka nie spodzianka :(
paliwo które miało starczyć na przynajmniej 600km skończyło się zanim zrobiłem 400km

[ Dodano: 12 Sie 2009 08:16 ]
Michaś_1977, a gdzie masz ten filmik z wiewiórkami ?
est świetny i chciałem link znajomemu przesłać ale niestety nie mogę znajść nigdzie :crazy:
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 08:16 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » śr sie 12, 2009 09:53

a ja tez moge tak zrobic? to cos da??;p

[ Dodano: 12 Sie 2009 09:56 ]
a apropo 2 biegu. w jaki sposob mam zrobic takie cudo, no i co to ma dac??



arwam

Post autor: arwam » śr sie 12, 2009 19:35

a apropo 2 biegu. w jaki sposob mam zrobic takie cudo, no i co to ma dac??
-rzyjedź do mnie to zobaczysz co to daje.
Pomijam włączania jedynki bo z niewiadomych powodów trochę ciężko się włącza



przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » śr sie 12, 2009 19:38

no to pytanko, jak to zrobic?? da sie przerobic to co mam, czy trzeba dorwac z mkIII??



arwam

Post autor: arwam » śr sie 12, 2009 19:51

przemo1991-17 pisze:no to pytanko, jak to zrobic?? da sie przerobic to co mam, czy trzeba dorwac z mkIII??
możesz przerobić albo założyć gotowca z MK3



przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » śr sie 12, 2009 19:54

to weź mi napisz jak to zrobic;D na czym polega tam zmiana;p

[ Dodano: 12 Sie 2009 20:10 ]
a jak tylko znajde czas, to wpadne, wpadne, na pewno wpadne do kolego;D za tyle cennych rad czteropakl sie należy;p



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » śr sie 12, 2009 22:00

bierzesz wałek stalowy i dajesz na tokarke i wiercisz otwory na grubosc tego orginalnego cięgna i w tej samiej grubosci co ten otwor i te cięgno orginał musisz miec kawalek pręta i go tniesz na 2 czesci i wyginasz te kształty w litere L pamietajac ze musisz małym wiertłem przewiercic na koncach tego preta po to zeby zawleczke wlozyc.pozniej wszystko raze spawasz na dlugosc orginalu mk2 i po sprawie.taki patent daje większa sile wciskania biegow i wchodza znacznie lżej-----------------sprawdzone ja to mam zrobione



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sie 13, 2009 07:33

glowka123, dobry patent :food: .Pewnikiem u siebie też to zamontuję,ale w przypadku kolegi przemo1991-17, obawiam się,że to może być za mało.Z jego opisu wynika,że nie tylko ciężko dwójka wchodzi,ale ewidentnie coś ją blokuje.
Tak jak pisałem wcześniej-stawiam na wypracowane plastikowe końcówki innych cięgien (tzw.jabłka).
przemo1991-17, miałeś posprawdzać...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw sie 13, 2009 09:45

Michaś_1977,

jak kolega do mnie wpadnie to obadamy sprawę i będziemy wiedzieli co z tym fantem począć :wink:



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » czw sie 13, 2009 13:36

Michaś_1977 pisze: Tak jak pisałem wcześniej-stawiam na wypracowane plastikowe końcówki innych cięgien (tzw.jabłka).


JA za te plastikowe małe ciegno i te wieksze co na końcach ma też plastiki co wchodza na jabłka dałem 7zł w sklepie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sie 14, 2009 06:02

glowka123 pisze:JA za te plastikowe małe ciegno i te wieksze co na końcach ma też plastiki co wchodza na jabłka dałem 7zł w sklepie
No i dlatego,że są takie tanie,to właśnie od nich bym zaczął :bigok: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości