swist przy dodawaniu gazu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

swist przy dodawaniu gazu

Post autor: pawel1985x » śr sie 12, 2009 11:19

witam wczoraj zdarzylo sie ze autko zgaslo mi 2 razy jakos tak niefrasobliwie bedac zajetym po zwolnieniu nie zrzucilem biegu i na 3 biegu chcialem jechac ale zadlawilo mi sie po czym wiadomo jaka reakcja szarpniecia silnikiem i po tych wydarzeniach pojawilo sie swistanie przy dodawaniu gazu na niskich obrotach 1000-1300 odgłos wlasnie przypomina swist powietrza .CZy mogł w skutek tych wydarzen na 3 biegu i szarpniecia silnika poluzowac sie jakis pasek?mogł rozrzad przeskoczyc?bo tego swistu nie bylo a nie chcial bym bagatelizowac tego bo moze to cos powaznego



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr sie 12, 2009 11:36

Jeżeli świst, i nie jest to świst turbo (zbyt niskie obroty?) to obstawiałbym nieszczelność w dolocie i lewe powietrze. Myślę, że jeżeli od szarpnięcia silnikiem miałoby coś się dziać z rozrządem, to każdy samochód miałby łańcuch ;)



pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

Post autor: pawel1985x » śr sie 12, 2009 11:45

Shmatan pisze:Jeżeli świst, i nie jest to świst turbo (zbyt niskie obroty?) to obstawiałbym nieszczelność w dolocie i lewe powietrze. Myślę, że jeżeli od szarpnięcia silnikiem miałoby coś się dziać z rozrządem, to każdy samochód miałby łańcuch ;)

IWesz co do rozrządu to wole zapytac niz pozniej zalowac ze sie nie zapytalem.CO do swistu to nigdy wczesniej go nie bylo. Wczoraj robilem tez logi dyn.wiec troche autko przegonilem pare razy.Mozliwe ze cos sie rozszczelnilo podniose maske i zobacze. Bo na forum tez czytalem o swistaniu przy dodawaniu gazu i byly opcje poluźnienia sie jakiegos paska oraz cos zwiazanego z ocierajacym napinaczem o jakas inna rzecz czy cos takeigo .Co do turba to chyba by swistalo w jakims wiekszym zakresie obrotow w sensie dluzszym niz 200-400 obrotow i dodam ze to slychac na kazdym biegu w przedziale wlasnie niskich obrotów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości