czy bede mial lepsze przyspieszenie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

czy bede mial lepsze przyspieszenie?

Post autor: bartek1001 » pn sty 30, 2006 10:37

witam serduchowo!!!
mam gti a w nim silnik pf, a w silniku mam jakby podwojna przepustnice. Linka z gazu jest zaczepiona o gorna czesc i otwiera sie jako pierwsza zaraz po nacisnieciu gazu.Dopiero po osiagnieciu przez nia pewnego polozenia zaczyna ciagnac 2 przepustnice ktora znajduje sie zaraz pod nia. Moje pytanie jest takie: gdyby zaspawac gorna i dolna razem (wtedy o wiele zwawiej wchodzi na obroty) to jakie beda konsekwencje. Na bank podskoczy spalanie ale niewiem o ile, i czy czasem nie zacznie mi go zalewac.
Mam jeszcze jedo pytanie czy kazdy z was golfiarzy przy tych mrozach mial problem z ogrzewaniem mi dziala dobrze tylko na 1-ce, 2-ka i 3-ka co najmniej letnie.
Bardzo prosze o udzielenie odpowiedzi na nurtujace mnie pytania :okej:


moj wolfik

greg

Post autor: greg » pn sty 30, 2006 11:13

bartek1001 pisze:Mam jeszcze jedo pytanie czy kazdy z was golfiarzy przy tych mrozach mial problem z ogrzewaniem mi dziala dobrze tylko na 1-ce, 2-ka i 3-ka co najmniej letnie
u mnie działało dobrze - piszę że dziłąło bo teraz mam mk3, u kolegi dziala dobrze. Co do 1 pytania - spróbować mozesz - zawsze przy pogorszeniu latwo ci będzie wrócić do pierotnego stanu bo będziesz wiedział co zrobiłeś.



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » pn sty 30, 2006 11:28

w sumie racja ale znajomy mechanik odradzal mi tego powiedzial ze spalanie moze wzrosnac nawet do 25 litrow, ale ciagnac obydwie manetki naraz naprawde slychac roznice w wskakiwaniu na obroty

[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 10:31 am ]
jeszcze jedna rzecz ktora mnie maksymalnie irytuje to fakt ze w aucie mi wszystko trzeszczy jak w starym ikarusie, wydaje mi sie ze za sprawa od lat utwardzonego zawieszenia, czy sa jakies newralgiczne plastiki w golfie ktore maja tendencje do trzeszczenia i czy wogole da sie cos temu zaradzic?


moj wolfik

greg

Post autor: greg » pn sty 30, 2006 11:43

jedynym chyba wyjściem to porobierać palstiki jak będzie ciepło - smarem silikonowym ewnetualnie jakieś podklejenie...bo to na połączeniu metal-plastik tak slychać.



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » pn sty 30, 2006 11:51

dzięks


moj wolfik

greg

Post autor: greg » pn sty 30, 2006 11:59

a co do ogrzewania sprawdź czy masz taki termostat przed wejściem do nagrzewnicy - jak tak to moze on blokuje i dlatego słabo grzeje, ewentualnie zamulona nagrzewnica



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » śr lut 01, 2006 11:02

nagrzewnica przedmuchana i cisnienie bylo ok ale wracajac do tej przepustnicy moze ktos sie orientuje jaki bedzie skutek zlaczenia obydwoch tak azeby od startu dwie sie otwieraly


moj wolfik

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 01, 2006 12:03

naspawaj mechanizm otwierania drugiej przepustnicy to wtedy będzie się wcześniej otwierała. Spalanie wzrośnie ale bez przesady, 25 litrów to napewno nie osiągniesz.



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » śr lut 01, 2006 12:41

no ale nie bedzie mi go zalewac? bo wtedy sie zmuli znasz kogos kto tak ma taz?


moj wolfik

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 01, 2006 12:45

A niby dlaczego ma go zalewać ?? PF ma digiII więc ma do sterowania sondę, czujniki otwarcia i zamknięcia przepustnicy i inne czujniki odpowiedzialne za skład mieszanki paliwowej.



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » śr lut 01, 2006 12:48

czyli moge to zrobic zupelnie bezkarnie i zadnych minusow z wyjatkiem spalania nie bedzie? aha i piszesz naspawac czyli skrocic odcinek pomiedzy ta wygieta w dol blaszka a koncem otworu dolnej wiec jesli dobrze rozumiem bedzie otwierala sie wczesniej a nie rownoczesnie


moj wolfik

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 01, 2006 12:51

Możesz spróbować przerobić mechanizm, żeby się obie naraz otwierały ale po co skoro jak będziesz chciał to i tak dasz gaz do oporu i na jedno wyjdzie.



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » śr lut 01, 2006 12:57

tak ale 2 otwiera sie dopiero okolo 4000 obrotowa tak mialby wiekszego kopa od poczatku i nie musial by najpierw wkrecac sie na obroty niewiem czy wiesz o co mi chodzi


moj wolfik

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lut 01, 2006 13:10

bartek1001 pisze:tak ale 2 otwiera sie dopiero okolo 4000 obrotowa tak mialby wiekszego kopa od poczatku i nie musial by najpierw wkrecac sie na obroty niewiem czy wiesz o co mi chodzi
źle kombinujesz bo
przeciez polozenie przepustnicy zalezy od polozenia pedału gazu a nie od obrotów silnika!!, takze jesli chcesz otworzyc obie przepustnice przy np 1500 tys obr/min to wystarczy wcisnac gaz do dechy, ja bym tego nie zaspawywał, bo przeciez zawsze jak chcesz przyspieszyc maksymalnie szybko to wciskasz gaz do dechy, takze roznicy nie bedzie moim zdaniem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 281 gości