silnik JP-można założyć turbine?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt sie 11, 2009 23:02

Lukas-182 pisze:no nie przesadzajmy, ale jak znajdzie części w rozsądnej cenie to w góra 400-500zł się zmieści, Arwam ciut zaniżył koszta ;)
Zależy gdzie i dla kogo.
pompy nie liczyłem bo i tak liczę że chcąc szybko jeździć trzeba założyć przynajmniej 10mm

[ Dodano: 11 Sie 2009 23:03 ]
Michaś_1977,

zresztą kolega pisał że ma już turbo o ile Go dobrze zrozumiałem



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » wt sie 11, 2009 23:19

a co do tego silnika JP a JK jakie rożnice są???????



arwam

Post autor: arwam » wt sie 11, 2009 23:23

a co do tego silnika JP a JK jakie rożnice są???????
jeśli silnik z przed 87' to myślę że tylko jest na popychach na płytki i może inne nieco nastawy pompy ma



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt sie 11, 2009 23:29

No tak, turbo ma ;) To pozostają drobne rzeczy ;)

Co do pompy to na początek pompa z LDA 9mm mu w zupełności styknie ;)Ja na swoja jeszcze nie narzekam ;)



arwam

Post autor: arwam » wt sie 11, 2009 23:32

Lukas-182, 9 mm to mało jest ja już myślę skąd 12mm lub większą dorwać i zostać wtedy przy WG



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » wt sie 11, 2009 23:33

arwam pisze:jeśli silnik z przed 87' to myślę że tylko jest na popychach na płytki i może inne nieco nastawy pompy ma
JK jest też na płytkach bo to 1,6D z Golfa 1 jak mnie pamięć nie myli

a przed 87' już dawno było hydro :bajer:



arwam

Post autor: arwam » wt sie 11, 2009 23:35

jedyna wada dużych pompą że przy deptaniu paliwo szybko topnieje ale jak się jeździ normalnie to spalanie takie jak seria lub nawet mniejsze.
rekordowo niskie zużycie w moim zielonym golfie na trasie 600km w jedną stronę spało do 4,2l/100km



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » wt sie 11, 2009 23:39

twromek pisze:a przed 87' już dawno było hydro
Chyba po 87 z tego co wiem



arwam

Post autor: arwam » wt sie 11, 2009 23:44

Viriss, w jednych książkach piszą że do 85' były płytki a w innych że do 87'
myślę że gdzieś się tu błąd zakradł bo ja miałem starego typu JR na płytkach i rok produkcji był odlany pod pompą wodną 87"
drugi golf którego mam też jest 87' ale już hydro ma



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » wt sie 11, 2009 23:54

W którymś temacie pokazałem już głowicę na hydro z 85r.

Obrazek

ale wklejam jeszcze raz (i proszę nie patrzeć na to gdzie idzie odma, to jest totalny custom)



arwam

Post autor: arwam » śr sie 12, 2009 08:02

Michaś_1977 pisze:Poza tym jak chcesz arwam, to wpadnij do mnie i zobaczysz jak moja 9mm się sprawuje-licznik zamknięty,więc chyba do wolnych nie należy :chytry: ...
tego akurat nigdy nie kwestionowałem :grin:
Michaś_1977 pisze:arwam, bez urazy,ale czy Ty przypadkiem na głowę nie upadłeś :grin: ?
Ze zwykłego wolnossaka chcesz przesadzić kolegę od razu do rakiety :goof: ?
a wiesz że ostatnio mnie głowa coś pobolewa? :rotfl:
Jak dla mnie jak się nie zostawia czarnych śladów jeszcze na piątca to można powiedziec że więcej mocy nie zaszkodzi :grin:

Michaś_1977 pisze:To raz,a dwa to to,że jak by chciał budować coś większego,to musi kupić dwie pompy (dawca i biorca),trzy-większa pompa,więcej wiatru-no to trzeba IC (dodatkowy koszt),cztery-kto mu to zrobi i za ile,bo wiesz ile trzeba czasu (i nerwów) poświęcić nieraz,aby to wszystko wystroić...
To fakt że chcąc zbudować coś mocnego jednak koszta są ale myślę że warto bo i tak taniej się potem auto eksploatuje niż benę o podobnej mocy
Rzucanie się od razu na głęboką wodę niesie pewne ryzyko,ale to tylko moja skromna opinia :wink: .
samo założenie takiego osprzętu niczym nie grozi pod warunkiem że nie dowalisz odrazu koksu w takich ilościach jak my mamy ustawione i moc powinno się stopniowo zwiększać a nie odrazu full dawka i luft.
Michaś_1977 pisze:Już kiedyś z kolegą arwam, przerabialiśmy ten temat.Ja też przedstawiłem kilka konkretnych argumentów,że hydro szło od początku 86,ale to akurat jest najmniej ważne w tym temacie.

może były przez jakiś czas jeszcze równolegle montowane w autach bo jeszcze raz powtórzę mam dwa golfy z 87' jeden z ori silnikiem na chydro a mój zanim został zaszczepiony AAZ, silnik na płytkach i na bloku pod pompą wodną odlany rok produkcji 87'
twromek pisze:i proszę nie patrzeć na to gdzie idzie odma, to jest totalny custom
po za tym że nie patrzę :grin: to widzę że jest źle załorzona bo opary nie mają gdzie ujść bo jest ujście przykręcone do zaworu bezpieczenśtwa



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr sie 12, 2009 09:50

arwam pisze:po za tym że nie patrzę :grin: to widzę że jest źle załorzona bo opary nie mają gdzie ujść bo jest ujście przykręcone do zaworu bezpieczenśtwa
arwam, custom, czyli nie wiadomo czy działa, ale to działa :helm: bo ten zawór tylko z zewnątrz normalnie wygląda a w środku to trochę okrojona wersja :helm: normalny przewiew tam jest :jezor:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sie 12, 2009 11:58

twromek pisze:arwam, custom, czyli nie wiadomo czy działa, ale to działa :helm: bo ten zawór tylko z zewnątrz normalnie wygląda a w środku to trochę okrojona wersja :helm: normalny przewiew tam jest :jezor:
twromek, takie coś może być tylko w wolnossaku,bo TDku waliło by ciśnienie w kadłub :bajer:
Hmm,nie wiem jak Ty to jeździsz.Albo masz kolektor w wolnossaku od TD,albo coś nieźle pomodziłeś w TD,ale na dobrą sprawę to nie ma prawa hulać.
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 12:02 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr sie 12, 2009 16:58

To było przygotowane pod zwykłego 1,6D, nie żadne TD. A chciałem kolektor z TD z pewnych tam powodów i tak sobie wymyśliłem, że odmę tam zmontuję :P

Jakby miało być TD to bym przecież tak nie zrobił, jakieś tam pojęcie mam o tym wszystkim, zielone, ale mam :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości