trzęsie kierownicą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

trzęsie kierownicą

Post autor: danioo » wt sie 11, 2009 23:31

ja w temacie jak cisnę gaz to trzęsie mi kierownicą z tym, że najbardziej jest to odczuwalne w przedziale 100 - 120 km/h i przy wychodzeniu z łuku jak prostuję kierownicę

dodam, że koła mam wyważone, pierścienie centrujące są nowe (założone na sezon)
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 23:32 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Arn_Old » śr sie 12, 2009 13:17

Miałem tak samo jak mi wybiło tulejkę tą tylną dużą w wahaczu, więc może sprawdź tuleje...


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » śr sie 12, 2009 16:07

tulejki wymianiałem w kwietniu i nie wygląda że są wybite


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr sie 12, 2009 16:09

przegub wewnętrzny walnięty



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » śr sie 12, 2009 16:12

Dokłanie jak kolega wyżej - przeguby wewnętrzne



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » śr sie 12, 2009 21:57

szanowni koledzy, jest możliwość ocenić który to przegub daje w kość?? dodam, że wydaje mi się, że przy większych prędkościach jak jadę z lekko wciśniętym gazem ( nie przyspieszam, ani nie hamuję) mam wrażenie, że słychać chrobotanie po prawej stronie, a przy niższej szybkości z kolei z lewej strony słyszę chrobotanie.

dodam, że przeguby zewnętrzne wymieniałem na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » śr sie 12, 2009 22:37

Trzeba podnieść auto i zobaczyc kóry jest bardziej luzny.
Osobiscie stawiam na prawy :grin:



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » śr sie 12, 2009 23:35

jbs-78 pisze:Trzeba podnieść auto i zobaczyc kóry jest bardziej luzny.
Osobiscie stawiam na prawy :grin:
dźwignąć auto i pokręcić kołem przód - tył ?? i to da rezultat 100 % ???


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » śr sie 12, 2009 23:42

Najlepiej jak bys miał kanał lub podnosnik.
Podnosisz auto łapiesz jedna ręka za półoś,a druga za przegub przy skrzyni.
Tak abys mógł zobaczyc luz tylko na wewnetrzym przegubie.

Ten który ma wiekszy luz proponuje wymienić.Nie zaszkodzi po jakims czasie wywalić i drugi :grin:



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw sie 13, 2009 00:04

kolego powiedz mi jeszcze czy taki zużyty przegub może być powodem stukania podczas zmiany biegów i puszczania sprzęgła ??


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw sie 13, 2009 20:37

danioo pisze:kolego powiedz mi jeszcze czy taki zużyty przegub może być powodem stukania podczas zmiany biegów i puszczania sprzęgła ??
Miałem w Pasku zużyty wewnętrzny prawy ale defacto stuków nie było, tylko drgania podczas ciśnięcia gazu, nie sądzę aby przegub stukał, chyba że jest mocna wybity - tego nie wykluczam

powiem ci jeszcze, że ręką wogóle nie wyczuwalne były luzy, dopiero po rozmontowaniu przegubu namacalnie widać było że jest "podjedzony", szczęście że na chybił-trafił trafiliśmy na ten uszkodzony, czyli prawy
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 20:39 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pt sie 14, 2009 07:59

kolego ja ewidentnie słyszę stuki z prewej strony oraz jest większy luz podczas puszczania sprzęgła

[ Dodano: 18 Sie 2009 09:44 ]
wczoraj poszarpałem się z autem na biegu oczywiście na zgaszonym silniku i słychać lekkie stukanie po lewej stronie mniej więcej w miejscu gdzie jest przegub koło skrzyni

mam jeszcze jedno pytanie czy mechanizm różnicowy też ma coś do moich dolegliwości ??
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 09:45 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 307 gości