kontrolka oleju pik pik :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamilt500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pt lut 11, 2005 02:46
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

kontrolka oleju pik pik :)

Post autor: kamilt500 » śr lut 01, 2006 11:03

Jade sobie trasa a tu nagle pika mi kontrolka oleju, zjezdzam na pobocze, macha w gore sprawdzam olej jest - troche powyzej minimum ale jest

Poczekalem chwile odpalam, przejechalem ponad 100 km i nic

Po pikaniu oczywiscie zalalem oleju niech ma :)

Po ponad 120km kontrolka zapikala na 3 sekundy i przestala

Wie ktos co to moze byc

Czy przyczyna moze byc majonez w oleju ( jezdze na krotkei odcinki i to dlatego :/ )



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr lut 01, 2006 11:21

U mnie jest to samo.To moze byc walniety czujnik oleju albo zapchany ta mazia filtr.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr lut 01, 2006 11:33

dominik7 pisze:U mnie jest to samo.To moze byc walniety czujnik oleju albo zapchany ta mazia filtr.
zobacz czy ci nie leci olej z samego czujnika i tak jak pisał dominik7


:-k ...

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr lut 01, 2006 11:39

No fakt leci-ma prawi sie popsuc.Romek popoludniem Ci wysle te zdjecia.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr lut 01, 2006 11:40

dominik7 pisze:No fakt leci-ma prawi sie popsuc.Romek popoludniem Ci wysle te zdjecia.
ok


:-k ...

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » śr lut 01, 2006 11:41

Przeczyść styki na filtrze oleju
Obrazek

Jeśli to nie pomoże to wymień olej i filtr oleju. (kiedy ostatni raz go zmieniałeś?)


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 01, 2006 11:55

Tylko proszę nie kupujcie czujników z firmy EPS bo są dobre na 1000km, lepiej kupić z Inter Motoru.



rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » śr lut 01, 2006 13:54

Ja tak miałem w swoim dawnym MKII 1,8 GU tzn. od początku jak go miałem, zauważyłem że to bzyczenie włanczało się tylko w tedy gdy była w powietrzu duża wilgoć tj. w czasie opadów deszczu i najczęściej w okresie wiosennym i jesienym, natomiast w lato i zime - nie. Oleju zawsze miałem prawidłowy stan, wymiana zawsze co 10 tys., wszystkie czujniki wymienine i dalej nic. Byłem też u mojego mechanika i też nic niewyczaił, co mogło być przyczyną tego bzykania jeśli z silnikiem było wszystko oki. Dodam jeszcze że silnik chodzi jak przysłowiowy zegarek, od wymiany do wymiany nic niedolewałem, to 90 koników czuć że w nim siedzi i podczas tego bzykania nic mu się nie robi tzn. ani silnik nie traci na obrotach gdy stoi w miejscu, ani na mocy jak się jedzie. Tym golfikiem zrobiłem 64 tys. km i w chwili obecnej ma 198 tys. przekręcone i mój ojciec dalej nim smiga. Nawet silnik jest bardziej żwawszy niż w moim MKIII może dlatego że to była wersja GT i skrzynia jest krótsza. Ten mechanik w końcu stweirdził że coś może być w samym liczniku i gdy jest ta wilgoć to w tedy coś się tam dzieje i dlatego bzyczy. Tak więc niezwracamy na to uwagi bo auto nieprzejawia jakichś niepokojących objawów po właczeniu tego bzykania.


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » śr lut 01, 2006 15:43

u mnie tez olej "pikal" ale bylo to przy tych mrozach po -20 teraz jest juz ok a poziom mam mniej wiecej w polowie. Olej wymienialem jakies 2 tygodnie temu.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 01, 2006 16:02

U mnie tez "pikalo" ale okazalo sie ze kabelek sie oderwal od wsuwki (przez nieuwazne odlaczanie :P ) i jak dotykal to laczyl... Przez gumowy kapturek nie bylo tego widac.
Swoja droga, to w zime mozna bardzo latwo oderwac koncowke przez to, ze kapurek ciasno sie przesuwa po kablu...
3.Rockefeller - Do It 2 Nite
Na mojej liscie tez jest :pub:


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
kamilt500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pt lut 11, 2005 02:46
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: kamilt500 » śr lut 01, 2006 17:01

dzieki wszystkim za odp - popatrze co i jak



winiar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 08, 2005 00:26
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: winiar » śr lut 01, 2006 17:22

Moge sie zaalozyc ze masz filtr filtrona. Wymien na oryginal w ASO kosztuje 18 zł i po problemie. Mialem to samo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 306 gości