jetta 1.6(102KM) BIERZE OLEJ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jetta 1.6(102KM) BIERZE OLEJ
Witam
mam problem
kupilem w listopadzie zeszłego roku nową jette 1.6(102KM)
samochod bieze ok 1.5l oleju na 5000km
w dodatku przy jezdzie pod gore nie ma siły
stare złomy biorą mnie pod gore
powiedzcie czego to moze byc wina??
mam jeszcze jedno pytanie
samochod jest ponoć z 2008r a wszystkie szyby są z 2007r
JAK TO MOZLIWE??
mam problem
kupilem w listopadzie zeszłego roku nową jette 1.6(102KM)
samochod bieze ok 1.5l oleju na 5000km
w dodatku przy jezdzie pod gore nie ma siły
stare złomy biorą mnie pod gore
powiedzcie czego to moze byc wina??
mam jeszcze jedno pytanie
samochod jest ponoć z 2008r a wszystkie szyby są z 2007r
JAK TO MOZLIWE??
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
O oleju to już koledzy, ja o roczniku:
Używane są pojęcia rok produkcji (to faktyczny rok powstania pojazdu) i rok modelowy czyli jakby wersja pojazdu, w danym wypadku z 2007 ale ze zmianami które miały iść w 2008 roku.
Bywają więc wozy, zwykle z drugiej połowy danego roku, mające już te zmiany i o nich właśnie się mówi: rok modelowy 2008.
Inna możliwość: pojazd powstał np. w styczniu z szybami z powiedzmy z listopada.
Jeśli wszystkie mają ten sam rok - nie ma się czym martwić, nie był bity.
Pozostaje też sprawdzenie w ASO lub na kalkulatorach numeru VIN.
Używane są pojęcia rok produkcji (to faktyczny rok powstania pojazdu) i rok modelowy czyli jakby wersja pojazdu, w danym wypadku z 2007 ale ze zmianami które miały iść w 2008 roku.
Bywają więc wozy, zwykle z drugiej połowy danego roku, mające już te zmiany i o nich właśnie się mówi: rok modelowy 2008.
Inna możliwość: pojazd powstał np. w styczniu z szybami z powiedzmy z listopada.
Jeśli wszystkie mają ten sam rok - nie ma się czym martwić, nie był bity.
Pozostaje też sprawdzenie w ASO lub na kalkulatorach numeru VIN.
dajcie mi jakas rade jak mam rozmawiac z tymi h... z serwisu i co robic
po 1 bieze olej
po 2 nie ma slily pod gore
po 3 w tylnej szybie sa do wymiany uszczelki poniewaz przy predkosci powyzej 80km/h szumi
po 4 jest połamany jeden z plastików od pasów
JAK JEST TO MOZLIWE ZEBY NOWE AUTO MIALO TYLE WAD??
po 1 bieze olej
po 2 nie ma slily pod gore
po 3 w tylnej szybie sa do wymiany uszczelki poniewaz przy predkosci powyzej 80km/h szumi
po 4 jest połamany jeden z plastików od pasów
JAK JEST TO MOZLIWE ZEBY NOWE AUTO MIALO TYLE WAD??
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
W tamtym rejonie kraju może to sprawić trudności, ale spróbowałbym zmienić serwis (dealera).
Jeśli to nie jest możliwe - poprosić o konkretną rozmowę z właścicielem/szefem, zaprosić na jazdę testową (to w sprawie uszczelki).
Skontaktować się z importerem Kulczyk Tradex, w 1999 roku niezwykle uprzejmie pomogli siostrze przy kłopotach z Polo.
Ogólnie to ciężki temat. W desperacji i ostateczności pozostaje ocena rzeczoznawcy.
Jeśli to nie jest możliwe - poprosić o konkretną rozmowę z właścicielem/szefem, zaprosić na jazdę testową (to w sprawie uszczelki).
Skontaktować się z importerem Kulczyk Tradex, w 1999 roku niezwykle uprzejmie pomogli siostrze przy kłopotach z Polo.
Ogólnie to ciężki temat. W desperacji i ostateczności pozostaje ocena rzeczoznawcy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości