Volswagen Golf I na prawojazdy kat. b1

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

vw_golf III
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lip 22, 2009 23:54
Lokalizacja: Warszawa

Volswagen Golf I na prawojazdy kat. b1

Post autor: vw_golf III » wt sie 11, 2009 11:25

Witam
Chcialbym przerobic golfa I na mase wlasna 550 kg.Czy ktos juz cos takiego robil?Prosze o podpowiedzi co zmienic , co wyjac
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » wt sie 11, 2009 11:47

nie wiem czy jest możliwość przerobienie takiego auta na auto na prawo jazdy b1, ponieważ auto jak wyjechało z fabryki to ma już wbitą swoją masę i nie wiem czy jest to do zmiany w urzędzie


Obrazek

Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » wt sie 11, 2009 11:54

vw_golf III, moim zdanie pomysl nieco przekombinowany. Raczej bedzie trudno wyrzucic ok 300 kg (bo jedynka wazy chyba ponad 800kg) a po za tym tak jak Lukasz_mk2, napisal to pojazd produkowany seryjnie mający juz homologacje, mase wbitą w dowód i tak dalej...
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 11:54 przez Danijel, łącznie zmieniany 1 raz.



vw_golf III
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lip 22, 2009 23:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vw_golf III » wt sie 11, 2009 19:08

Danijel pisze:vw_golf III, moim zdanie pomysl nieco przekombinowany. Raczej bedzie trudno wyrzucic ok 300 kg (bo jedynka wazy chyba ponad 800kg) a po za tym tak jak Lukasz_mk2, napisal to pojazd produkowany seryjnie mający juz homologacje, mase wbitą w dowód i tak dalej...
Przeciez jak juz uda mi sie go przerobic jade do diagnosty i wazy mi samochod i wpisuje mi nowa mase wlasna pojazdu...

[ Dodano: 11 Sie 2009 19:18 ]
Na stronie volsvagena pisze masa wynosi 750kg.Po wyjeciu tylnej kanapy(50kg),wytlumien z podlogi(50kg),zmienienu tynych szyb na plastiki(20 kg) wyjeciu kola zapasowego zdjeciu kolpakow uczynilo by z 590 kg da sie na flaszke i 40kg pojdzie co o tym myslicie?



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Post autor: stonebridge69 » wt sie 11, 2009 22:26

vw_golf III pisze:Po wyjeciu tylnej kanapy(50kg),
50 kg to niezle silny musze byc jak tym rzucam po calym garazu cos ci sie chyba pomylilo.Nie no bez jaj jaka ty masz wage?? :food:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sie 11, 2009 22:37

Tylna kanapa 50 kg?Bez jaj :bajer:



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Post autor: stonebridge69 » wt sie 11, 2009 22:38

bongo pisze:Tylna kanapa 50 kg?Bez jaj
no wlasnie o to mi chodzilo hehehehehe



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt sie 11, 2009 22:41

Tylna kanapa to może raczej 5kg nie 50kg..A pytałeś się czy diagnosta Ci coś takiego zrobi chodzi mi o przejście przeglądu po wyjściu tych elementów i zmianę wagi?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sie 12, 2009 08:29

Kiedyś się bawiłem w odchudzanie MK1 5D. Ważyła 820kg z silnikiem 1,3. Po wywaleniu zbędnego balastu zostało mi 750kg i nie było czego wyciągać już. Można dać błotniki przednie, maskę i tylną klapę z laminatu, oszczędzisz jeszcze 14gk jeżeli tylną szybę dasz z poliwęglanu, ale lepiej tego nie robić bo bez klapy MK1 już skacze po drodze jak piłka. Z przodu więcej się nie wywali. Ja już próbowałem różnych kombinacji i obliczeń. Jedyne do czego może dojdę to 800kg z ABFem pod maską jeżeli nie będę robił cleana. Z cleanem i poupychanymi kablami w niewidocznych miejscach dojdzie mi 5kg.



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » czw sie 13, 2009 13:08

hmmm, da sie ! :bigok: ........na tytanowo-aluminiowym zawieszeniu, budzie z carbonu i 1 litrowym silniku..............ale za to kupisz sobie limuzyne z kierowca (ze wszystkimi kategoriami prawka ).........................................................


T4 Doka ACV 130ps..................

Piotrmwwo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr maja 14, 2008 16:13
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotrmwwo » sob sie 15, 2009 15:30

Oprócz tego że auto musi ważyc max 550 kg to jeszcze musi miec mniejszą moc i pojemnosc silnika...



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » sob sie 15, 2009 15:39



"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"

vw_golf III
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lip 22, 2009 23:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vw_golf III » sob sie 15, 2009 19:30

Nie chodzi mi o wozki inwalickie tylko chce zrobic z golfa I pojazd na prawojazdy kat b1



Awatar użytkownika
.:GTI:.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: śr lut 21, 2007 17:51
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: .:GTI:. » ndz sie 16, 2009 07:11

taniej cię wyniesie kupienie fabrycznego autka niż zrobinie takiego z mk1 :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości