O stukaniu w silniku po raz kolejny...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Nie przejmuj się, jak masz taki przebieg, to prawdopodobnie masz już po zestawie naprawczym. Warto jednak mieć w pamięci tą sprawę i lepiej zrobić coś wcześniej niż potemHormon84 pisze:kolego no to mnie teraz nastraszyłeś...
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Co masz dokładniej na myśli mówiąc "po zestawie naprawczym"?? Ja kupiłem to autko niecałe 5 lat temu z przebiegiem 103 tys. i jeśli chodzi o poważniejsze naprawy to do dnia dzisiejszego był robiony rozrząd, wymiana kompletnego sprzęgła i chyba tyle.
Czy powinienem jeszcze zwrócić uwagę na coś konkretnego jeśli chodzi o silnik i skrzynię??
Możesz mi podrzucić jakieś tematy odnośnie padających skrzyń bo jakoś nie mogę nic konkretnego wyszukać.
Czy powinienem jeszcze zwrócić uwagę na coś konkretnego jeśli chodzi o silnik i skrzynię??
Możesz mi podrzucić jakieś tematy odnośnie padających skrzyń bo jakoś nie mogę nic konkretnego wyszukać.
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 18:38 przez Hormon84, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm... w takim razie trzeba będzie pogadać z mechanikiem...
A tak na marginesie to ile może kosztować wymiana tych nitów i czy to jest jakaś większa robota?
[ Dodano: 04 Kwi 2009 01:41 ]
I jeszcze jedno... Czy można samemu "gołym okiem" sprawdzić czy są wymienione te nity na śruby, czy potrzeba do tego jakichś większych zabiegów???
A tak na marginesie to ile może kosztować wymiana tych nitów i czy to jest jakaś większa robota?
[ Dodano: 04 Kwi 2009 01:41 ]
I jeszcze jedno... Czy można samemu "gołym okiem" sprawdzić czy są wymienione te nity na śruby, czy potrzeba do tego jakichś większych zabiegów???
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 20:03 przez Hormon84, łącznie zmieniany 1 raz.
przyłącze sie do tego tematu ja ma taki problemik ze jak jade to od 3 biegi i na 4 tez na 5 tez czuc po przekroczeniu 3000 obrotów na prostych kołach czuje drgania takiej jakby koła podskakiwały po jezdni amorki dobre ... jak skrecam i dodam gazu równiez to samo stukanie...i lekko telepie kierownica im wyzsze obroty tym bardziej telepie kierownica mechnik mówił ze moze to byc skrzynia biegów ale jak jade na biegu z górki hamując ilnikiem w tych samych obrotach na tyc samych biegach jest cisza nie ma tego stukania ruszyłem ten mój problem juz kilka razy w podobnych tematach ale dalej mam mętlik w głowie...a i raz jak samochód był na podnosniku uruchomiłem silnik wrzuciłem 2 bieg i tak sobie na wolnych obrotach chodził.. po przytrzymaniu prawego koła czuc było lekutkie poszarpywanie tym kołem czyli mozliwe ze układ róznicowy sie bedzie sypał ale czy od niego takie drgania ze czuc jkby koła podskakiwały ....
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Problem rozwiązany! Powodem było paliwo. Tzw. spalanie stukowe. Potwierdził to również mój znajomy mechanik. Zacząłem lać lepsze paliwo i poprawa wręcz natychmiastowa, zero klekotania. Dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 17:39 przez Hormon84, łącznie zmieniany 1 raz.
No to kolego możemy podac sobie ręce. Gdybyś poszukał, znalazłbyś mój wątek z opisem identycznego zachowania silnika i dokładnie takiego samego "rozwiązania". Tylko że, i tu nie chcę Cię martwić, ale fakty są takie, że to żadne rozwiązanie.
Ten silnik jest przystosowany do etyliny 95 i spalanie stukowe nie jest na tym paliwie normalnym objawem! Jakie moga być przyczyny? Oczywiście z milion. Osobiście walczę z tym już trzeci miesiąc, wiele rzeczy już poddawałem diagnozie, ale nadal bez rezultatu. Tak czy inaczej szukam dalej, zobaczymy...
Ten silnik jest przystosowany do etyliny 95 i spalanie stukowe nie jest na tym paliwie normalnym objawem! Jakie moga być przyczyny? Oczywiście z milion. Osobiście walczę z tym już trzeci miesiąc, wiele rzeczy już poddawałem diagnozie, ale nadal bez rezultatu. Tak czy inaczej szukam dalej, zobaczymy...
jeżeli podczas rozpędzania silnika stukanie zwiększa się proporcjonalnie do prędkości to może być coś z układem jezdnym.ale jeżeli stuka proporcjonalnie do obrotów silnika to moim zdaniem zużycie tłoków (w tych silnikach to najczęstsza przyczyna stuków).Tłoki są pokryte teflonem,gdy się wytrze to zaczyna stukać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 251 gości