Witam,
czy nieszczelność gruszki sterującej łopatkami turbo VNT15 może być przyczyną przeładowań?
ciąg dalszy zmagań z tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252327
Nieszczelna gruszka a przeładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nieszczelna gruszka a przeładowania
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 13:54 przez bartiboro, łącznie zmieniany 1 raz.
zgadza się :bartiboro pisze:Czy biało-czarny zaworek zwrotny powinien być białą stroną w kierunku n75 czy czarną? Silnik ASV
słuszne rozumowanie ale dlaczego wciąga sztangę skoro jest dziurawa, chyba mała dziurka i podciśnienie nadąża ?bartiboro pisze:myślałem, że skoro jest nieszczelna to raczej by niedoładowywało turbo - sztange wciąga i opuszcza jak zdejmowałem wężyk
Jak podepnę wężyk to sztangę wciąga płynnie do końca - nie gwałtownie - po odpięciu węża - szybko wraca do góry.słuszne rozumowanie ale dlaczego wciąga sztangę skoro jest dziurawa, chyba mała dziurka i podciśnienie nadąża ?
I teraz, jeśli puszcza powietrze to podczas butowania nie popuszcza sztangi i turbo wali 1,5bara - powinna mieć łatwiej chyba? Ma to wpływ? Może napsikać WD40 do gruchy od strony sztangi? Sam już nie wiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości