ale pierdoły Ci wcisnęli, błąd który Ci zczytał VAG odnosi się do czujnika MAP czyli czujnika ciśnienia doładowania a przyczyn może być kilka ale z pewnością nie żadnego pompowtryskiwacza, masz zwyczajne niedoładowanie turbo :
http://74.125.39.132/translate_c?hl=pl& ... FKo-hH1n1g
"limp trybie" oznacza aktywną kontrolkę świec żarowych a "zmienne dysze" to oczywiście łopatki zmiennej geometrii turbosprężarki - to tak w kwestii uzupełnienia tylko.
[ Dodano: 10 Sie 2009 12:07 ]
no i jedna ale ważna rada - nie jeździj już do tych pacanów !!!
[ Dodano: 10 Sie 2009 12:09 ]
corben pisze:"silnik może pracować na jednym cylindrze i nie daje tyle co potrzeba spalin na turbinę i dlatego turbo nie ma jak ładować"
ha ha ha, co za pierdoły, już to widzę jak silnik pracuje na jednym garze, wydrukuj ten tekst i zawieś tym baranom do przeczytania, niech się trochę podszkolą matoły.
[ Dodano: 10 Sie 2009 12:11 ]
corben pisze:ale wymyślili że nie ma mocy bo jeszcze EGR do wymiany
no ładnie ! niech teraz założą ten stary i zwrócą kasę.
[ Dodano: 10 Sie 2009 12:14 ]
podejrzewam, że nie działa sprawnie N75 a jeśli on jest sprawny to podciśnienie sterujące zmienną geometrią turbiny ucieka albo na siłowniku podciśnienia przy samej turbosprężarce albo na wężykach podciśnienia.