Plamy na asfalcie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Golf GTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lip 07, 2009 15:09
Lokalizacja: Łódź

Plamy na asfalcie.

Post autor: Golf GTD » sob sie 08, 2009 19:24

Golf II 3-drzwiowy, 1.3 (pełny wtrysk), rok 1990.

Samochód kupiłem niedawno i zauważyłem, że zostawiam plamy na postoju.

Obrazek

Mój samochód jest w sumie podobny do tego, też taki kolor i 3-drzwiowy, ale wziąłem to zdjęcie żeby zobrazować miejsca tych plam.

Częstotliwość kropli jest jakaś jedna na minute. Jak stoji całą noc w jednym miejscu to się robi taka wielkość plamy, na zewnątrz wysycha, ale w środku świeże. Substancja ta to raczej na pewno benzyna.

Najczęściej powstaje ta pierwsza plama a ta druga bliżej silnika niekoniecznie, po za tym ta druga jest mniejsza zawsze.

Przypuszczam, że leci z pompy paliwa a ta druga plama to chyba jakieś połączenie tego przewodu z czymś bliżej silnika.

Jestem umówiony na czwartek z mechanikiem (podobno dobry), ale chciałbym wiedzieć czego powinienem się spodziewać.

Wymiana pompy paliwa i przewodów ? (co będzie droższe), czy uszczelnienie czymś kolwiek tańszym ?

Jak myślicie?

P.S. Samochód działa w porządku nic nie wali ani przerywa.

btw... w sumie nie ma wielkich strat benzyny, ale nie chciałbym żeby jakiś spacerowicz wyrzucił peta "nieumyślnie" w tą plamę.



Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

Post autor: tochu » sob sie 08, 2009 19:58

Raczej z przewodów paliwowych, a nie możesz się rzucić pod auto i sprawdzić sam? Od razu byś wiedział na czym stoisz


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob sie 08, 2009 20:32

Golf GTD pisze:Wymiana pompy paliwa i przewodów ? (co będzie droższe), czy uszczelnienie czymś kolwiek tańszym ?
Pewnie przewód popękał ze starości i się saczy benzin. Ja bym zmienił na nowy i nie zaklejał starego badziewia bo w drugim miejscu Ci pęknie. Ile może kosztować taki przewód góra 5zł za metr w motoryzacyjnym



Awatar użytkownika
834
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw maja 21, 2009 23:45
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: 834 » pn sie 10, 2009 11:14

zlokalizuj który z przewodów ci przecieka - wrotny czy prowadzący. U mnie był problem ze znalezieniem odpowiedniej rurki, bo zwykła rurka igielitowa (fi 8mm) nie pasowała do mojego mk3. Sama robota trwała 10 minut (na wyciągu)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości