Problem z Nową pompą wtryskową
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z Nową pompą wtryskową
Cześć
Mam problem ze swoim golfem 1,6 TD 1V 60KM założyłem mu dziś pompę wtryskową z grzybkiem tak jak wiele osób opisuje na forum w celu zwiększenia mocy , I wszystko było by ok gdyby nie to że do 2,5 tys obrotów pedał w podłodze a golf jak by miał na haku ze 3 tony zero zrywu w ogóle nie reaguje na gaz pomalutku się rozkręca gdy przekroczę granicę 2,5 tys samochód idzie jak rakieta. Może ktoś pomożecie co zrobić jakieś regulację ??coś zmienić??
Mam problem ze swoim golfem 1,6 TD 1V 60KM założyłem mu dziś pompę wtryskową z grzybkiem tak jak wiele osób opisuje na forum w celu zwiększenia mocy , I wszystko było by ok gdyby nie to że do 2,5 tys obrotów pedał w podłodze a golf jak by miał na haku ze 3 tony zero zrywu w ogóle nie reaguje na gaz pomalutku się rozkręca gdy przekroczę granicę 2,5 tys samochód idzie jak rakieta. Może ktoś pomożecie co zrobić jakieś regulację ??coś zmienić??
Speedr001
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Wydaje mi sie, że pin jest za wysoka i dopiero jak pojawi sie ciśnienie idzie w dół i pompa podaję większą dawkę paliwa, pod spreżyną w LDA jest regulacja tz 'słoneczko' wkręć je troche i metodą prub i błędów powinieneś ustawić pin. Najlepiej zaznacz położenie 'słoneczke' i zapamiętaj i le wkręciłeś, żeby móc wrucić do wcześniejszych u stawień.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dokładnie,możesz jeszcze na próbę zwiększyć minimalnie dawkę na pompie ,wystarczy ćwierć obrotu (90 stopni)żeby poczuć różnicę...anaba255 pisze:pod spreżyną w LDA jest regulacja tz 'słoneczko' wkręć je troche i metodą prub i błędów powinieneś ustawić pin. Najlepiej zaznacz położenie 'słoneczke' i zapamiętaj i le wkręciłeś, żeby móc wrucić do wcześniejszych u stawień.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
hmm no dziś siedziałem do południa nad tą pompą ale nic ciekawego z niej nie wydusiłem jak zwiększyłem dawkę to teraz trochę lepiej idzie ale to i tak nie to na starej lepiej było a odnośnie teko kąta wtrysku jaka ma być jego wartość ???
A i jeśli mogli mi trochę jaśniej opisać jak to zrobić z Tym "sloneczkiem" ?? to trzeba rozebrać ten grzybek
Dodam jeszcze że pompa pochodzi z Audi 80 B3 1,6 TD ale to chyba nie ma znaczenia bo jest identyczna jak w golfie
A i jeśli mogli mi trochę jaśniej opisać jak to zrobić z Tym "sloneczkiem" ?? to trzeba rozebrać ten grzybek
Dodam jeszcze że pompa pochodzi z Audi 80 B3 1,6 TD ale to chyba nie ma znaczenia bo jest identyczna jak w golfie
Speedr001
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Mam takie pytanie jak poradziles sobie z przewodami do wtrysków pasowaly czy trzeba bylo je giąć?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ale nie było z nimi problemu dało radę na zimno giołes czy lepiej na cieplo mnie czeka to samo jakies wskazówki mozesz mi dac , nie chce zakladac nowego tematu
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
O ile masz pewną pompę to nie ma problemu bo jeżeli jest niemadowego pochodzenia to lepiej ją sprawdzić w specjalnym serwisie pomp wtryskowych .
Sam tego nie zrobisz bo trochę pojęcia trzeba mieć i sprzętu żeby to wszystko zegrać więc będziesz musiał udać się do dobrego mechanika . Bo same przełożenie to nie problem wszystko ładnie pasuje poza przewodami ale jeśli chodzi o ich naginanie to ja na zimno naginałem bo to troszeczkę trzeba je po podginać nic nie trzeba podgrzewać no i możesz mieć problem z przewodem powrotu paliwa z pompy bo w oryginalnej jest on z góry a w tej z grzybkiem z boku takę będziesz musiał wykonać te łączenie jakimś miękkim wężykiem.
Jak założysz daj znać jak chodzi Ci sprzęcik
Sam tego nie zrobisz bo trochę pojęcia trzeba mieć i sprzętu żeby to wszystko zegrać więc będziesz musiał udać się do dobrego mechanika . Bo same przełożenie to nie problem wszystko ładnie pasuje poza przewodami ale jeśli chodzi o ich naginanie to ja na zimno naginałem bo to troszeczkę trzeba je po podginać nic nie trzeba podgrzewać no i możesz mieć problem z przewodem powrotu paliwa z pompy bo w oryginalnej jest on z góry a w tej z grzybkiem z boku takę będziesz musiał wykonać te łączenie jakimś miękkim wężykiem.
Jak założysz daj znać jak chodzi Ci sprzęcik
Speedr001
A nie lepiej poprzekładać zaworki odpowietrzające ze starej pompy?grandi pisze:Mam takie pytanie jak poradziles sobie z przewodami do wtrysków pasowaly czy trzeba bylo je giąć?
Wszystko bedzie elegancko pasować, tylko trzeba uważać, żeby przy odkręcanu nie porozsypywało się wszystko dookoła bo w środku są sprężynki.
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 23:37 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości