Post
autor: dziabi3 » pn sie 10, 2009 16:22
ja pisałem tylko o spadku napiec kiedy to jadąc na długich dajemy błysk pociągając manetkę i to właśnie lepsze świecenie świateł to zlikwidowanie spadku napiec po przez dodanie dodatkowym kablem od błyskania napięcia
nie brałem pod uwagę świecenia się 2 żarników bo to chyba oczywiste
koledzy był długi temat gdzie jeden forumowicz poświęcił się i obmierzył spadki napiec względem akumulatora i straty wyszły duże , nawet takie ze na lewej lampie było 11,6 v a na prawej 11,2 , z czym na alternatorze było 14,6 czy 5
proszę koledzy jak nie dowierzacie mi odpalcie auto dajcie długie zdejmijcie osłonę halogenu i grubym kablem z akumulatora zapodajcie na plus i do żarówki i grubym kablem na masę aku i w nocy porównajcie sobie czy jedna i druga zmodyfikowana lampa świecą tak samo
i na pewno grubo się dziwicie tylko pytanie czy nasze halogeny wytrzymają większa moc w ciągłej pracy o jakieś 15 - 20 % ps jestem elektronikiem i w każdym aucie to występowało w którym miałem przyjemność jechać
a ja robiłem nawet rysunki instalacji jak zamontować przekaźniki i sam się przymierzam do tego aby je założyć bo po co mam tracić moc w posać spadków napiec czyli wydzielanego się ciepła na kablach
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0