Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
serviusz
- Nowicjusz

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sie 04, 2009 19:41
- Lokalizacja: Wielun
Post
autor: serviusz » sob sie 08, 2009 23:23
Szanowne forum ma problem z moim turboszczem. Mianowiecie ostatnimy czasy czesto lapal mnie notlauf, szybka diagnoza kierowniczki do czyszczenia. Po zabiegu notlauf zostal wyeliminowany ale pojawilo sie inne dziwne zachowanie turbiny w zakresach obrotow 2000-2500 oraz 3000-3500 turbo jest jakby "ospale" i slabo ciagnie, zas w zakresach obrotow 2500-3000 i powyzje 3500 turbo budzi sie do zycia i czuc jego ukryta moc

.
W zwiazku z tym moje pytanie, czy po czyszczeniu turbiny trzeba jeszcze cos poprawic ustawic np VAG jesli tak to prosze o wskazowki co i jak (prosze o tlumaczeni jak krowie na rowie bo dopiero zaczynam swoja przygode z vag i nie chce nic pochrzanic)
Pozdr
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 09:47
Vagiem nic nie naprawisz można jeszcze regulować długość sztangi ale lepiej najpierw zrobić logi bo może to nie turbina tylko np przepływka
też jestem przed czyszczeniem turbiny u mnie nie łapie trybu awaryjnego tylko nie doładowuje późno wychodzi z dziury no i kierownice mają ruch tylko ok 1cm
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
scols11
- Użytkownik

- Posty: 285
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
- Lokalizacja: Jaslo
Post
autor: scols11 » ndz sie 09, 2009 09:50
Jesli nie byla regulowana dlugosc sztangi to nic sie nie ustawia. Zrob logi dynamiczne moze zbieg okolicznosci i przeplywka Ci wysiada.
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
-
serviusz
- Nowicjusz

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sie 04, 2009 19:41
- Lokalizacja: Wielun
Post
autor: serviusz » ndz sie 09, 2009 21:05
Mozecie mi powiedziec jak mam te logi zrobic
-
BUBER.
- Nowicjusz

- Posty: 37
- Rejestracja: pt gru 26, 2008 00:39
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BUBER. » ndz sie 09, 2009 21:14
Dynamiczny 003, 008, 011 najlepiej na 4 biegu każdy osobno i wrzuć to do tematu Diagnostyka na pewno ktoś pomoże. Wejdź Diagnostyka,[TDI VP] [videoporada] Diagnoza dynamiczna VAG tam masz wszystko opisane na temat sposobu robienia logów
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 21:20 przez
BUBER., łącznie zmieniany 1 raz.
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 21:22
Ja dziś z nudów wpadłem na pomysł żeby rozruszać trochę kierowniczki bez wyciągania turbiny, wziąłem kluczyk płaski 13 i poruszałem kierowniczkami najpierw delikatnie a potem na całym zakresie pracy, doprowadziłem do tego że dają się bez problemu poruszać ręką no i auto odzyskało dawnego kopa ciekawy jestem na jak długo taki zabieg pomoże bo zdaję sobie sprawę że i tak czeka mnie gruntowne czyszczenie turbinki ale zawsze trochę odwlekę robotę

NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
golfmaniac22
- Użytkownik

- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
Post
autor: golfmaniac22 » ndz sie 09, 2009 21:26
Neoarti pisze:Ja dziś z nudów wpadłem na pomysł żeby rozruszać trochę kierowniczki bez wyciągania turbiny, wziąłem kluczyk płaski 13 i poruszałem kierowniczkami najpierw delikatnie a potem na całym zakresie pracy, doprowadziłem do tego że dają się bez problemu poruszać ręką no i auto odzyskało dawnego kopa ciekawy jestem na jak długo taki zabieg pomoże bo zdaję sobie sprawę że i tak czeka mnie gruntowne czyszczenie turbinki ale zawsze trochę odwlekę robotę

ja robilem tak samo zanim wyczyscilem kierownice niestarczalo to na dlugo i musialem sie wziasc za czyszczenie
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 21:47
Wiem ale łudzę się że wystarczy do dnia kiedy zrobi sie trochę chłodniej bo w te upały to żadna robota nie idzie
a powiedz kolego jak wygląda kwestia wymontowania turbiny dużo roboty ? jakieś problemy z odkręceniem jakichś śrub ??
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » ndz sie 09, 2009 21:56
sa czasami z dojsciem oleju do turba. trzeba dorobic klucz do przytrzymania krucca gdzie przykreca sie przewod oleju. ja kiedys wkladalek klucz oczkowy od strony podstawki oleju na przewod i przytrzymywalem nim ten kruciec. przewod moze sie ukrecic.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 22:01
a jakieś uszczelki trzeba kupić ? macie jakiś link do fotoporady o czyszczeniu turbiny bo miałem ale zgubiłem
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » ndz sie 09, 2009 22:04
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
serviusz
- Nowicjusz

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sie 04, 2009 19:41
- Lokalizacja: Wielun
Post
autor: serviusz » ndz sie 09, 2009 22:14
ok zrobie logi i zobaczymy, a z tym rozruszaniem kierowniczek tez tak kombinowalem i rzeczywiscie na "szybko" pomagalo ale potem bryndza i powrot do notlauf. Radze nie zwlekac z czyszczeniem ja przeczekalem temat i trzeba bylo ostro powalczysc zeby pozbyc sie syfu z kierowniczek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości