Stukot w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wito83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 17:59
Lokalizacja: Tczew

Stukot w silniku

Post autor: wito83 » ndz sie 09, 2009 09:23

Witam serdecznie,

z góry przepraszam za rozciągły temat, ale jest to bardzo dla mnie ważne

spotkała mnie przykra awaria natomiast śmigałem sobie samochodzikiem po autostradzie i wyskoczyła kontrolka oleju, zanim dojechałem do miejsca gdzie mógłbym bezpiecznie stanąć auto mi zgasło :/
okazało sie że gwint od śruby trzymającej vacum był uszkodzony i wywaliło mi vacum do góry przez co nie było ciśnienia na silnik i na turbine :( turbo zatarłem.
wczoraj odebrałem auto od mechaniora i rewelka turbo które kupiłem z netu pompuje jak szalone :) ale pojawił sie problem coś stuka w silniku im większe obroty tym stukanie większe i teraz nie wiem czy przez to że auto zgasło jak jechałem coś sie przestawiło w rozrządzie czy przez brak oleju popychacze dostały po dupie, czy może coś innego??? aha jeszcze jedna sprawa mechanik wymienił mi też uszczelki w pompie wtryskowej czy to może mieć jakąś zależność?? bardzo prosze o pomoc bo już turbo i koszt wymiany mnie zjadł także nie wiem na ile teraz mam sie nastawić?



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz sie 09, 2009 09:37

Uszczelki w pompie? jakie? gdzie?



wito83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 17:59
Lokalizacja: Tczew

Post autor: wito83 » ndz sie 09, 2009 09:41

jedna bodajże z góry zaraz pod dekielkiem pompy są tam 4 torksy i jeszcze jedna chyba na przedzie pompy, kazałem wymienić bo strasznie się pociła



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz sie 09, 2009 09:45

a stuk masz metaliczny?



wito83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 17:59
Lokalizacja: Tczew

Post autor: wito83 » ndz sie 09, 2009 09:48

właśnie nie, powiedziałbym że taki suchy jak przy odpaleniu zimnego diesla, na początku sobie tak zaklepie czyli standard a teraz tak wali przy przyśpieszaniu im wyższe obroty tym mocniej może gdzieś jakieś kanaliki olejowe sie zapchały sam nie wiem bo za bardzo sie nie znam
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 09:56 przez wito83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz sie 09, 2009 09:57

znajomy tak mial, na wolnych chodzil fajnie a po dodaniu gazu klepal, jezdzil tak i kiedys przestalo,

[ Dodano: 09 Sie 2009 09:59 ]
radzilbym powrot do mechanika



wito83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 17:59
Lokalizacja: Tczew

Post autor: wito83 » ndz sie 09, 2009 10:10

ok dzięki za rade tak też jutro zrobię tylko sie zastanawiam czy by nie podjechac do kumpla na VAGa i sprawdzic



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz sie 09, 2009 10:15

prawdopodobnie to usterka mechaniczna ale mozesz profilaktycznie vagiem sprawdzic.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości