to znaczy nie można powiedzieć że nie jest regulowana. Działa jak każda sonda. Tylko na początku po wprowadzeniu sond lambda układ był taki uproszczony, czyli sonda nie była podgrzewana prądem i dłużej trwało aż zacznie działać, oraz nie miała kabla masowego i była zmasowana do obudowy, co mogło powodować kłopoty w własciwym przepływem prądu do masy po latach na skutek korozji układu wydechowego.mazio_leczna pisze:czyli to jest ta zwykla nie regulowana
gdzie jest sonda lambda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ostatnio zmieniony sob sie 08, 2009 08:24 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
i powiem wam ze po odlaczeniu sondy autko chodzi miodzio az milo posluchac nie kopci z komina tylko ze nie moge jej odkrecic obawiam sie ze kluczem umielilem juz srube
to teraz jak ja odkrecic i moze ma ktos taka sonde sprawna bo nie wierze nowce wole ori uzywana
to teraz jak ja odkrecic i moze ma ktos taka sonde sprawna bo nie wierze nowce wole ori uzywana
vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)
Perełka w modyfikacji :)
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
mazio_leczna, ale wyobraz sobie ile on teraz pali
a jak nie mozesz odkrecic to jest jeszcze jeden sposób, zdejmij cała osłon wtrysku , zbys mógł sie tam dostac luzno , popsuj tył sondy i załóz nasadke :, dobra grzchota i powinno puscic a jak nie to zostało Ci wyjac kolektor wydechowy i jak bedziesz mial na wierzchu to wtedy rzezbic
a jak nie mozesz odkrecic to jest jeszcze jeden sposób, zdejmij cała osłon wtrysku , zbys mógł sie tam dostac luzno , popsuj tył sondy i załóz nasadke :, dobra grzchota i powinno puscic a jak nie to zostało Ci wyjac kolektor wydechowy i jak bedziesz mial na wierzchu to wtedy rzezbic
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
guti a wes mi jeszcze powiedz do czego ta sonda tak naprawde sluzy tylko tak konkretnie mi powiedz
powiem ci jeszcze ze mniej troche pali niz z zepsuta sonda
pytalem o sonde i maja dwie w sprzedazy, jak na twoje oko to ktora lepsza NGK czy Magneti Morelli(jak zle napisalem to mnie ktos po prawi)
a ile on teraz bez sondy moze palic?
bo juz jestem zakrecony
powiem ci jeszcze ze mniej troche pali niz z zepsuta sonda
pytalem o sonde i maja dwie w sprzedazy, jak na twoje oko to ktora lepsza NGK czy Magneti Morelli(jak zle napisalem to mnie ktos po prawi)
a ile on teraz bez sondy moze palic?
bo juz jestem zakrecony
vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)
Perełka w modyfikacji :)
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
konkretnie ? hm no najprosciej mówiac ona pozwala okreslic stan mieszanki, to znaczy czy za mało , czy za duzo benzyny nie zuzywa wysyla ona sygnał do komputera mowiac czy ma zwiekszyc dawke paliwa, w stosunku do powietrza,czas wtrysku , dawke itd, bez niej komputer jst głupi ,tak w ciemno daje dawke jakas srednią, tam gdzie trzeba powinnien dac wiecej paliwa, tam gdzie mniej powinien zubozyc mieszanke , innymi słowy to taki straznik spalaniamazio_leczna pisze:guti a wes mi jeszcze powiedz do czego ta sonda tak naprawde sluzy tylko tak konkretnie mi powiedz
no , a jak masz walnieta sond to na 100 % pali wiecej niz by palił w tych samych warunkach , dostaja swiece po tyłku , bo na pewno sa juz czarne nie przepala całosci paliwa takiego jakie przyzyjnie powinien dostac ,
co do tego ze mneij pali to moze tak byc , widocznie sonda Ci sie powiesiła na zapotrzebowaniu na paliwo mimo ze ze silnik juz był nagrzany i nie potrzbował wiecej nic, a teraz masz srednio i tak jest lepiej jak na niesprawnej sondzie
a co do firm ? to juz NGK , bo włoszczyzna jest dobra, ale do zupy
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
To mowisz ze sonda to ona mysli ile co dac madre urzadzenie martwe ale madre, to tak samo jak ja bym nie mial zaworu w moim zaganiaczu i jak bym walil browara to by mi caly czas cieklo chyba ze bym nic nie pil to by nie cieklo z pedzla
dobra to trzeba rozebrac monowtrysk i wyciagnac kolektor wyczeszcze go troche, a ta odma to gdzie jest? masz moze jakies foto to i ja bym przeczyscil bo i korkowca od razu bede czyscil
a swiece guti to sa juz czarne jak mi sonda umarla bo kopcil z komina teraz juz nie kopci tak z komina ale za to czuc benzyne tak konkretnie ale juz mniej pali za 20zl jak go tankowalem to przejechalem moze maks 20km albo i to nie
guti powiedz mi skad ty tak czaisz to wszystko w golfie chyba juz golfa 2 to na przestrzal znasz, ja w sumie tez caly czas cos grzebie sam i ucze sie na swoich probach i bledach i jakos mi wychodzi auto jezdzi ladnie wyglada i pewnie sie prowadzi
[ Dodano: 08 Sie 2009 16:26 ]
dodam ze pomiar na sondzie byl taki na zimnym silniku 0.0 do 0.1V
na cieplym w ogole zero reakcji
dobra to trzeba rozebrac monowtrysk i wyciagnac kolektor wyczeszcze go troche, a ta odma to gdzie jest? masz moze jakies foto to i ja bym przeczyscil bo i korkowca od razu bede czyscil
a swiece guti to sa juz czarne jak mi sonda umarla bo kopcil z komina teraz juz nie kopci tak z komina ale za to czuc benzyne tak konkretnie ale juz mniej pali za 20zl jak go tankowalem to przejechalem moze maks 20km albo i to nie
guti powiedz mi skad ty tak czaisz to wszystko w golfie chyba juz golfa 2 to na przestrzal znasz, ja w sumie tez caly czas cos grzebie sam i ucze sie na swoich probach i bledach i jakos mi wychodzi auto jezdzi ladnie wyglada i pewnie sie prowadzi
[ Dodano: 08 Sie 2009 16:26 ]
dodam ze pomiar na sondzie byl taki na zimnym silniku 0.0 do 0.1V
na cieplym w ogole zero reakcji
vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)
Perełka w modyfikacji :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości