gasnie po wjechaniu w duuuza kaluze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » pt sie 07, 2009 17:08

istnieje sposób na sprawdzenie cewki????
zciagnac ja i obejrzec obudowe???



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt sie 07, 2009 17:38

Nie ma technicznej możliwości kontroli cewki "organoleptycznie" czyli wzrokiem, słuchem lub węchem. Jedynie w bardzo dobrze wyposażonym warsztacie elektrotechnicznym można sprawdzić cewkę na odporność na przebicia.
Rozbieranie cewki przyniesie jedynie taki skutek, że nawet jeśli dotąd była dobra - to już dobra być przestanie :green_fuck:
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 17:39 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt sie 07, 2009 22:56

pietka_86, musisz poszukac na forum oporów na uzwojeniui wtórnym i pierwotnym, po tym mozna dojsc czy jst ok czy nie, ale jak masz podejrznia co do niej , to wystarczy podmienic na inna i zobaczyc czy jest jakas poprawa :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: gasnie po wjechaniu w duuuza kaluze

Post autor: Zico63b » pt sie 07, 2009 23:21

pietka_86 pisze:no własnie, poprzedni właściciel ostrzegł mnie żeby go od spodu nie zalewało wodą, bo wtedy silnik gaśnie i nie odpala dopiero trzeba odczekać jakiśczas i zapali.
I w tym jest problem: oporności można pomierzyć ale co z odpornością na przebicie w stanie mokrym czy wilgotnym.
W sumie - szkoda pojemności serwera forum na kolejne posty - podmienić cewkę z kolegą i nie kombinować!



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob sie 08, 2009 09:00

wojtass31 pisze:A ja mam takie pytanie czy mozna podmienic cewke kwadratowa z mk3 do mk2 zamist tej okraglej??
Teoretycznie nie ma problemu, cewka od mk3 ma pod klapką zaciski i wystarczy pominąć wzmacniacz zapłonu. Nie wiem na ile się różnią opornościami uzwojenia pierwotnego ale powinno być wszystko ok.
Sprawa polega na połączeniu konektorów z instalacji auta pod zaciski (pod klapką) cewki z mk3


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » sob sie 08, 2009 11:49

zodiak pisze:
wojtass31 pisze:A ja mam takie pytanie czy mozna podmienic cewke kwadratowa z mk3 do mk2 zamist tej okraglej??
Teoretycznie nie ma problemu, cewka od mk3 ma pod klapką zaciski i wystarczy pominąć wzmacniacz zapłonu. Nie wiem na ile się różnią opornościami uzwojenia pierwotnego ale powinno być wszystko ok.
Sprawa polega na połączeniu konektorów z instalacji auta pod zaciski (pod klapką) cewki z mk3

No to bajera :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 419 gości